واکنش دستیار رسانه‌ای قالیباف به حواشی «خندوانه» با هشتگ «ظلم به نظام»

اعتمادآنلاین|

پنجشنبه هفته گذشته (۲۳ تیرماه) در مسابقه قاتی بازی (اسم فامیل) از برنامه «خندوانه»، نام وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال توسط یکی از شرکت کنندگان انتخاب و نوشته شد که در ادامه و در زمان امتیازدهی بنا بر تصمیم سازندگان این نام حذف و جایگزین دیگری برای آن انتخاب شد.

در پی پخش فیلم این قسمت از برنامه «خندوانه» در فضای مجازی، رامبد جوان مجری این برنامه در ویدئویی علت را توضیح داد و گفت: «شامگاه پنجشنبه در برنامه خندوانه اسم وریای عزیز توسط کامران تفتی نوشته شد و همان جا من به شک افتادم که اگر قرار باشد در پخش دچار اشکال شود و مجوز پخش نگیرد، امتیازدهی هایمان هم در مسابقه برهم می ریزد و خود مسابقه را تحت تاثیر قرار می دهد؛ بنابراین همان جا با مشورت خود شرکت کنندگان و تیم سازنده به این نتیجه رسیدیم که نام وریای عزیز را پاک کنیم و یک نام دیگر بنویسیم که حداقل مسابقه دچار اشکال نشود، وگرنه وریا و همه فوتبالیست ها عزیز ما هستند و ما هیچ قصد توهین و بی حرمتی به هیچکس را نداریم. همین جا از خود وریا و طرفدارانش عذر می خواهیم.»

شبکه نسیم نیز با انتشار اطلاعیه ای این رویکرد را به «سلیقه و نظر تیم تولید برنامه» مربوط دانست و توضیح داد: « در پی رویداد پخش شده در مسابقه "قاتی بازی" در برنامه "خندوانه" شب گذشته ، پنجشنبه ۲۳ تیرماه، به اطلاع مخاطبان گرامی و فهیم شبکه نسیم می رسانیم که این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی در پخش اسامی فرد خاصی نداشته و تصمیم اتخاذ شده، سلیقه و نظر تیم تولید برنامه "خندوانه" بوده و هیچ گونه ارتباطی با سیاست های سیما و شبکه نسیم ندارد.»

در واکنش به این موضوع محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«خندوانه را دوست دارم و رامبد را برای صداو سیما مفید می دانم اما رامبد طبق توضیحات خودش، بدون اینکه کسی به او حرفی بزند خطایی را انجام داده است.

‌ او مفصل از وریا عذرخواهی کرد در حالیکه باید اول از صداوسیما عذرخواهی می کرد که باعث سوء برداشت و سواستفاده شده است.»

او در این توییت از هشتگ «ظلم به نظام» استفاده کرد.

پست بعدی

شناسایی بیش از ۱۴۰۰ مورد ابتلا به آبله میمونی در آمریکا

ش جولای 16 , 2022
اعتمادآنلاین| مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در ایالت متحده (CDC) از شناسایی بیش از ۱۴۰۰ مورد ابتلا به آبله میمونی در ۴۴ ایالت و منطقه در این کشور خبر داد. به گزارش ایسنا، این سازمان همچنین نسبت به افزایش آمار مبتلایان به آبله میمونی در این کشور در آینده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000