هنوز با پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد موافقت شده

اعتمادآنلاین|

اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن گفت: هنوز سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد موافقت نکرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اکبر نیکزاد می‌گوید: حتی با دستور رئیس جمهور وام ۲۰۰ میلیون تومانی روستایی همچنان پرداخت نشده است، مقرر شد تا این تسهیلات از ابتدای تیر به متقاضیان پرداخت شود، اما هنوز اقدامی انجام نشده است. روند ساخت و نوسازی واحد‌های مسکونی روستایی در کشور به علت عدم پرداخت این تسهیلات بسیار کُند شده است.

گفته می‌شود پیش از این رئیس بنیاد مسکن از پرداخت این تسهیلات از ابتدای تیر خبر داده بود که طبق اذعان خود او، آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به علت آنکه ضمانت سود ۱۳ درصدی برای وام مسکن روستایی تورم زاست با این نوع تسهیلات با نرخ سود ۵ درصد موافقت نکرده است.

پست بعدی

هشدار رئیسی : به آمریکا ، پاسخ سخت و پشیمان کننده می دهیم / رژیم صهیونیستی بداند ...

ج جولای 15 , 2022
فارس نوشت : رئیس جمهور گفت : ایران اسلامی از هر زمانی قوی‌تر است و توان آمریکایی‌ها از هر زمانی ضعیف‌تر است و آن‌ها می‌دانند که پروژه فشار حداکثری به ایران، شکست خورده است ولی باز این کار تجربه شده را تکرار می‌کند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000