۶۰ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات تبصره ۱۶ تخصیص یافت

اعتمادآنلاین|

احسان خاندوزی روز پنجشنبه پس از دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: آیین نامه تسهیلات تبصره ۱۶ که بخشی از آن شامل تسهیلات خرد نظیر ازدواج و غیره و از سوی نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید پرداخت می شود و بخش دیگری تسهیلاتی با مدیریت ستاد برنامه ریزی و توسعه استان است، ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: امروز نیز آیین نامه اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ که تسهیلات اشتغال زایی استان هاست بصورت نهایی ابلاغ و تاکید شد دستگاه ها و بانک های عامل به رده های پایین خود ابلاغ کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: با این اقدامات برنامه داریم از طریق تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ زمینه رشد اعتبارات را برای حوزه اشتغال استان ها فراهم کنیم.

خاندوزی در خصوص بازگشت مالیات به استان ها تاکید کرد: با پیگیری انجام شده و در راستای تاکیدات رییس جمهور و حرکت در راستای عدالت منطقه ای و توزیع پایدار درآمدها و توجه ویژه به مناطق محروم کشور، از اواخر سال گذشته در سازمان امور مالیاتی شرکت هایی که درآمد مالیاتی آنان در استان دیگری و در مرکز وصول می شود را شناسایی و مقرر شد امسال درآمد های مالیاتی به استان های مادر بازگردد که مصادق بارز شرکت های حوزه نفت و گاز ایلام است.

پست بعدی

طرح ملی فیبرنوری جایگزین اینترنت فعلی می‌شود

پ جولای 14 , 2022
اعتمادآنلاین| عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعد از ظهر پنجشنبه در جریان سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در آینده طرح جایگزین اینترنت فعلی که طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها است، در شهرستان سرپل ذهاب زودتر شروع خواهد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000