مرگ ۸ بیمار کرونایی/ آمار بیماران جدید از ۵۲۰۰ نفر گذشت

اعتمادآنلاین|

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، ‌ در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۴۶۴ نفر رسید.

به گزارش خبرآنلاین، و بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز (۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۴۵ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۵۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۴۶۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۶۶ هزار و ۴۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۴۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۸۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۱۸۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۶۷۵ نفر دُز دوم و ۲۸ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۱۰ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۸۷۲ دُز رسید.

در عین حال در شبانه روز گذشته ۱۱۲ هزار و ۱۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

پست بعدی

بیانیه فدراسیون فوتبال در خصوص تصمیم‌گیری پیرامون تیم ملی

پ جولای 14 , 2022
اعتمادآنلاین| فدراسیون فوتبال با توجه به برخی موضوعات مطرح شده در خصوص تصمیم‌گیری پیرامون تیم ملی بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش ایسنا، در بیانیه این فدراسیون درباره تصمیم‌گیری پیرامون تیم ملی که امروز (پنجشنبه) منتشر شد، آمده است: پیرو مطلب منتشر شده در یکی از روزنامه‌های غیر ورزشی و تفسیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000