مرد شیاد یک آپارتمان مسکن مهر را به 13 نفر فروخت

اعتمادآنلاین|

فردی که یک واحد مسکن مهر را به 13 متقاضی فروخته و سپس متواری شده بود، عاقبت به دام افتاد.

به گزارش اعتماد آنلاین، با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان با عنوان خرید مسکن مهر در منطقه پردیس، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، متهم با جعل عنوان پیمانکار مسکن مهر یک واحد مسکونی را به 13 مالباخته فروخته و با دریافت وجه معامله متواری شده و از تحویل مورد معامله خودداری کرده است.

بنا بر حساسیت موضوع کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی و با کسب مجوز قضائی در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شگرد جعل عنوان پیمانکار مسکن مهراعتراف کرد و کارشناسان میزان کلاهبرداری را بیش از 100 میلیاردریال اعلام کردند.

اکنون با دستور قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی در پایگاه ششم پلیس آگاهی است و تحقیقات ادامه دارد.

پست بعدی

رمزگشایی از انسان کامل علی (ع) و مدیریت

پ جولای 14 , 2022
اعتمادآنلاین| علی صوفی، در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: 1- علم و قدرت- قسمتی از خطبه ۱۷۲: ایها‌الناس، ان احق الناس بهذا الامر اقواهم علیه، وأعلمهم بامر‌الله فیه. ‌ای مردمان، بی‌گمان رهبری را سزاوارترین کس همانی است که در اجرا از دیگران نیرومندتر ودر آشنایی با فرمان خدا در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000