پرستاره به زودی از شبکه آموزش

پرستاره به زودی از شبکه آموزش

برنامه پرستاره به آنتن شبکه آموزش می آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین برنامه پرستاره در قالب زنده و ترکیبی شب‌های آخر هفته به دیدگان مخاطبان می‌رسد.
پرستاره مجالی است برای حضور و تکریم نخبگان و ستاره‌های ارزشمند و تاثیرگذار تعلیم و آموزش در کشور که به بررسی فعالیت و اولویت‌های زندگی آنها می‌پردازد.
همچنین پویش ها و کمپین های مختلف جهت تعامل بیشتر با مخاطبین با رویکرد توسعه عدالت آموزشی از بخش های مهم این برنامه خواهد بود.
در کنار بخش زنده و گفتگو با میهمان ، تولید آیتم های مختلف با موضوعات متنوع نیز ازجمله بخش های دیگر پرستاره به شمار می‌آید.
قصه خوانی های شبانه با اجرای مسعود فروتن چهره نام آشنای قصه‌خوانی در سیما نیز بخشی دیگر از این برنامه است.
پرستاره چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه شبها حوالی ساعت ۲۲ به مدت ۷۰ دقیقه با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام به دیدگان مخاطب می‌رسد.
این برنامه به تهیه کنندگی هادی خدادی ،مدیریت هنری احسان مرادی و کارگردانی علیرضا طهرانی و با اجرای سیاوش عقدایی و مرضیه شراهی به قاب شبکه آموزش می‌آید.

۵۷۲۴۷

پست بعدی

در دسترس هستم احتیاج به تعقیب نیست

چ جولای 13 , 2022
اعتمادآنلاین| آقای کیانیان، در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته بودید که معتقدید باید حکم تعقیب من را صادر کنند، بسیار هم عالی. اما خواستم در جریان باشید من یک فرد حقیقی با آدرسی مشخص و در دسترس هستم. احتیاج به تعقیب نیست. شما و همکاران‌تان هم قاضی نیستید که حکم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000