تا پایان سال چند مرحله الحاق تجهیزات دفاعی دریاپایه خواهیم داشت

اعتمادآنلاین|

سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از مرکز تخصصی بازسازی شناوری شهید محلاتی(ره)، مراحل طراحی، ساخت، بهینه‌سازی و تولید بومی ملزومات و تجهیزات دریایی را ستود.

به گزارش ایرنا به نقل از سپاه نیوز، سردار تنگسیری در این بازدید از مجاهدان عرصه تلاش و کار جهادی در کارگاه‌های فنی مهندسی این مرکز که بصورت شبانه روزی و در گرمای بالای محیط، بصورت جهادی و خستگی ناپذیر، تلاش می‌کنند تا چرخه های اقتصادی نظام اسلامی به حرکت رو به رشد خود ادامه دهد، تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه از اقدامات انجام شده در راستای بومی سازی، دانش افزایی، ارتقاء سطح کیفی و بهینه سازی ساخت و تولید با کیفیت تجهیزات تخصصی دریایی در این مرکز قدردانی کرد.

سردار تنگسیری در جمع کارکنان این مرکز با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به آنان، افزود: همانگونه که امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان سال «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» تعیین شده، باید بیشتر از گذشته با حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان، موجبات ترقی و پیشرفت تولیدات بومی و ارتقای سطح کیفی تجهیزات و سازه‌های دفاعی گام برداریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه از سنوات گذشته با توکل بر خداوند متعال و توجه به دانش کیفی دانشمندان جوان انقلابی و متعهد کشورمان و استفاده از توانمندی آنان، موفق شده بخشی از تجهیزات دفاعی خود را از دستاوردهای آنان استفاده نماید.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: در زمانی که تحریم های ظالمانه علیه ملت ما شدت یافت، ما در نیروی دریایی سپاه با حمایت و استفاده از توانمندی همین شرکت های دانش بنیان، با توکل بر خداوند متعال، توانستیم تحریم‌ها را در حوزه دفاعی خنثی نماییم و موفق شدیم تجهیزات دفاعی مورد نیاز خود را تامین نماییم.

سردار تنگسیری با نتیجه بخش خواندن تعامل هم افزا و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان داخلی، ابراز داشت: ما امسال هم با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با قوت در نیروی دریایی سپاه مسیر طراحی، ساخت و تولید بومی تجهیزات دفاعی را با مشارکت شرکت های دانش بنیان ادامه می دهیم و با توکل خداوند متعال تا پایان سال، چند مرحله الحاق تجهیزات دفاعی دریا پایه بصورت چشمگیر خواهیم داشت.

پست بعدی

۸۰ درصد خدمات اورژانس با موتورلانس است

چ جولای 13 , 2022
رشت- رئیس اورژانس کشور با اشاره به اینکه ۸۰ درصد خدمات اورژانس با موتورلانس انجام می شود، گفت: سه موتور لانس به استان گیلان اختصاص می یابد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000