تجمع هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان باشگاه

اعتمادآنلاین|

تعدادی از هواداران پرسپولیس امروز در ساختمان باشگاه حاضر شدند تا با رضا درویش، مدیرعامل سرخ ها دیدار و گفتگو کنند. به نظر می رسد صحبت های دو روز قبل یحیی گل محمدی در مورد توقف نقل و انتقالات موجی از نگرانی را در میان هواداران این تیم ایجاد کرد و همین موضوع باعث شد تعدادی از آن ها در محل باشگاه حاضر شده تا به شکل رو در رو با درویش حرف بزنند.

به گزارش طرفداری، در این جلسه به هواداران پرسپولیس اطمینان خاطر داده شد که باشگاه تمام تلاشش را برای جذب کاسیانو و همین طور گزینه های یحیی گل محمدی به کار خواهد گرفت. روند جذب کاسیانو برای این گروه از هواداران پرسپولیس تشریح شد و این که سرمربی تیم تازه دو روز قبل اسامی دستیار و دو بازیکن جدید را به باشگاه اعلام کرده و طبیعی است که به این سرعت نمی توان نفری را جذب کرد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس در این جسله به این تعداد از هواداران اطیمنان خاطر داد که بابت روند نقل و انتقالات نگران نباشند و همه چیز طبق خواسته سرمربی تیم پیش خواهد رفت.

پست بعدی

جنتی در جلسه شورای نگهبان: بی‌توجهی به خطبه غدیر منجر به حاکم شدن فردی مانند یزید شد

چ جولای 13 , 2022
ایلنا نوشت:دبیر شورای نگهبان گفت: عید غدیر روز تعیین الگوی حکومت اسلامی است اما به دلیل انحرافی که بعدها به دلیل بی توجهی به خطبه غدیر در جامعه اسلامی رخ داد، به حاکم شدن فردی مانند یزید منجر شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000