۶ باب سوله شهرک صنعتی شمس آباد در جنوب تهران طعمه آتش شد

اعتمادآنلاین|

۶ باب سوله واحد تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد در جنوب تهران طعمه آتش شد که با تلاش آتش نشانان این حادثه مهار شد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی گسترده در شهرک شمس آباد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۰۹:۰۳ امروز در پی تماس با سامانه اطلاع رسانی آتش نشانی شهر تهران مبنی بر درخواست اعزام آتش نشانان به عنوان نیروی کمکی و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانان شهر تهران بود اما ماموران ایستگاه ۵۰ به همراه دو دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در بخشی از شهرک شمس آباد ۶ سوله واحد تولیدی با سقف های شیروانی که اغلب در زمینه تولید صنایع چوبی و مبل بود به وسعت بیش از ۱۲ هزار متر دچار آتش سوزی شده بود و شعله های سرکش آتش از فواصل دور نیز قابل مشاهد بود.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت حرارت سقف دو سوله تخریب شد، گفت: در این حادثه یک آتش نشان از تهران و همچنین یک فرد دیگر دچار مصدومیت شد.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان شهر تهران به همراه آتش نشانان شهر باقر شهر و عوامل آتش نشانی شهرک شمس آباد از چندین طرف وارد عملیات مهار شدند و دقایقی قبل موفق شدند این آتش سوزی گسترده را مهار کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم آتش و تخریب سقف دو سوله عملیات شعله زنی و لکه گیری همچنان ادامه دارد.

پست بعدی

چرا شهردار منطقه ۱۵ که جزو شهرداران انقلابی و زحمتکش است بازداشت شده؟/شهرداران باید علم غیب داشته باشند که زیر زمین چه خبر است؟

چ جولای 13 , 2022
اعتمادآنلاین| پرویز سروری، نایب رییس شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه شاهد حادثه تلخی بودیم که یک انسان بی گناه و معصوم جان خود را از دست داد، گفت: هم شهرداری و هم شورا نسبت به این موضوع حساس هستند و حتما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000