باید با هنجار شکنان در سواحل برخورد شود

اعتمادآنلاین|

احمد وحیدی، وزیر کشور سه‌شنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی سواحل گیلان در رشت با بیان اینکه رضایتمندی مردم و ایجاد شور و نشاط برای آن‌ها در کنار حفظ امنیت و سلامت‌شان مهم‌ترین دغدغه‌های طرح آزادسازی سواحل و ایجاد فرصت‌های جدید فرهنگی و اجتماعی بود، اظهار داشت: آسودگی خیال، وفاق و راحتی سفر وقتی با رضایت مسافران و خانواده‌ها همراه باشد بسیار ارزشمند است.

به گزارش تسنیم، وزیر کشور، افزایش رفاه و تقویت معیشت مردم را از اهداف اجرای طرح آزادسازی سواحل عنوان کرد و گفت: تلاش‌های صورت گرفته در جهت افزایش رفاه و سالم‌سازی سواحل گیلان اثربخش بوده و در این مسیر نیازمند همت همگانی و بسیج امکانات در جهت انجام سفر‌های ایمن و بهره‌مندی از دریا هستیم.

وی بر ضرورت صدور بیمه بی‌نام در سطح سواحل تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا با صدور بیمه بی‌نام و همچنین بیمه ناجیان غریق از میزان آسیب‌های جانی در سواحل کاسته شود.

وحیدی همچنین بر لزوم برخورد با هنجارشکنان تاکید کرد و گفت: انجام اقدامات فرهنگی در سواحل با بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های متولی یک اولویت است، اما در عین حال باید با هنجار شکنان برخورد شود.

وزیر کشور با اشاره به ظرفیت بیشمار و استفاده نشده در بستر دریا، بیان کرد: از سرمایه‌گذاران در حوزه سواحل باید استقبال شود.

وی به ظرفیت‌های استثنایی و بی‌بدیل گیلان در بخش‌های مختلف گردشگری و مهمان‌نوازی گیلانیان اشاره کرد و افزود: فراهم آوردن شرایط و امکانات لازم و ارائه خدمات مناسب از سوی دستگاه‌های متولی نیز در جذب گردشگران و افزایش رضایتمندی آنان نقش به سزایی خواهد داشت.

وزیر کشور در ادامه با تاکید بر لزوم ایجاد و توسعه فضا‌های ورزشی متناسب با سواحل به ویژه ورزش‌های آبی در گیلان تصریح کرد: فراخوان برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، به منظور ساخت و گسترش مراکز ورزشی ـ تفریحی در سواحل و استفاده قشر‌های مختلف مردم، همراه با رعایت مسائل شرعی و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب، یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش نشاط و شادابی در جامعه است.

‌وحیدی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های بسیار دریای خزر و همچنین تالاب انزلی با توسعه امکانات و زیرساخت‌های بخش‌های مختلف دریایی برای بهره‌مندی مردم از طبیعت زیبا و مواهب خدادادی گیلان تاکید کرد.

پست بعدی

فروش بلیت‌های چارتری در ایام اربعین ممنوع است

چ جولای 13 , 2022
اعتمادآنلاین| رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی در دومین نشست هماهنگی کمیته حمل و نقل اربعین که به منظور بازنگری در وظایف محول شده به سازمان‌ها و دستگاه‌ها برگزار شد، با بیان اینکه قیمت بلیت‌های هواپیما برای ایام اربعین در سایت سازمان هواپیمایی مشخص می‌شود، افزود: هیچ نوع بلیتی در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000