مهدی طارمی اینگونه پاسخ سردار آزمون را داد

اعتمادآنلاین|

طی روزهای اخیر صف بندی بازیکنان تیم ملی در ماجرای اسکوچیچ باعث شد تا برخی نگران رابطه زوج خط حمله تیم ملی فوتبال ایران شوند. در یک سو آزمون و چند بازیکن تیم ملی به شدت خواهان ادامه حضور مربی کروات بودند و در سوی دیگر مهدی طارمی و برخی از ملی پوشان خواستار برکناری اسکوچیچ.

به گزارش خبرورزشی، با این حال صحبت های سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر اولین پالس مثبت برای ترمیم رابطزه زوج خط حمله ایران بود. او در این برنامه تاکید کرده بود: مهدی طارمی، دوست صمیمی اوست و هرگز به او «دروغ نمی‌گوید».

در ادامه مهدی طارمی هم با بازنشر استوری میلاد کی مرام بازیگر سینما به نوعی پاسخ آزمون را داد. ویدیویی که صحنه پاس گل آزمون به طارمی در دیدار مقابل امارات است و عنوان «ترسناکترین خط حمله آسیا» برای این ویدیو انتخاب شده است.

این نخستین واکنش مهدی طارمی به اتفاقات تیم ملی پس از استوری جنجالی است. طارمی در این روزها ترجیح داده سکوت کند و به درخواست برای مصاحبه نیز فعلا پاسخ منفی بدهد. اما او با انتشار این استوری خواسته تا اعلام کند او و سردار آزمون همچنان در کنار هم ترسناک ترین زوج خط حمله فوتبال آسیا هستند.

پست بعدی

سویه اُمیکرون BA.۵ در مازندران آغاز به تاخت و تاز کرده/شمار بیماران مبتلا طی شبانه‌روز گذشته حدود دو برابر شده

چ جولای 13 , 2022
اعتمادآنلاین| بعد از وقفه‌ای دوماهه، آژیر قرمز کرونا دوباره در مازندران به صدا درآمد. به گزارش فارس، عباس علی‌پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: ویروس کووید ۱۹ این بار با سویه اُمیکرون BA.۵ در مازندران آغاز به تاخت و تاز کرده است. وی با بیان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000