دریچه فرصت ایران برای احیای برجام چند هفته آینده بسته خواهد شد

اعتمادآنلاین|

کاترین کولونا وزیرامور خارجه فرانسه در نشستی با کمیسیون امور خارجه مجلس ملی فرانسه، اعلام کرد: دریچه فرصت ایران برای احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ میان ایران و قدرت‌های غربی ظرف چند هفته آینده بسته خواهد شد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رویترز، وی وضعیت فعلی را «غیرقابل دفاع» خواند و گفت: هنوز فرصتی باقی است تا ایران تصمیم بگیرد به توافقی را که خود در ایجاد آن نقش داشته، بپذیرد اما زمان به سرعت در حال سپری شدن است.

کولونا افزود: زمان رو به اتمام است و این دریچه فرصت چند هفته دیگر بسته می شود.

وی با ابراز نگرانی از این که انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا، دستیابی به توافق با ایران را پیچیده کند، گفت: توافقی بهتر از این روی میز نخواهد بود.

وی در جلسه استماع کمیسیون امور خارجه مجلس در حالی ایران را به «استفاده از تاکتیک‌هایی برای کند کردن مذاکرات سازمان‌دهی شده در قطر و بررسی مجدد عناصری که در گذشته تایید شده‌اند»، متهم کرد که پیشتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با وی گفته بود: ما برای رسیدن به نقطه نهایی توافقی خوب و پایدار، جدی و صادق هستیم و همواره در مذاکرات، ایده‌های مثبت خود را مطرح کرده‌ایم، اما طرف آمریکایی‌ بدون رویکرد مبتنی بر ابتکار و پیشرفت در دوحه حضور یافت.

پست بعدی

مهلت یک ماهه به دستگاه‌ها برای تامین زمین نهضت مسکن

چ جولای 13 , 2022
اعتمادآنلاین| مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: دستگاه‌هایی مثل محیط زیست، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و میراث فرهنگی، مرجع پاسخگویی به استعلامات درخصوص الحاق اراضی به نهضت ملی مسکن هستند و بنا به دستور ریاست جمهوری اگر تا یک ماه پاسخ استعلامات داده نشود مراحل صدور پروانه و اجرای پروژه‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000