تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در شیراز

اعتمادآنلاین|

محمدهادی قانع عصر سه‌شنبه درباره جزئیات این حادثه به خبرنگاران گفت: در ساعت ۱۳ و ۴ دقیقه امروز سه شنبه ۲۱ تیر ماه این حادثه تصادف به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ایستگاه آتش نشانی شماره ۱۹ در محل حضور یافتند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: در این تصادف زنجیره‌ای ۹ دستگاه انواع خودرو شامل ایسوزو، مینی بوس، سمند، دو خودروی پراید، ساینا، دو وانت پیکان و تاکسی با یکدیگر برخورد و بر اثر این تصادف دو مرد جوان از رانندگان این وسایل نقلیه و یک پسر بچه ۷ ساله دچار مصدومیت شدند.

وی اضافه کرد: هر سه نفر مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: با توجه به اینکه بر اثر این تصادف، ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود به منظور جلوگیری از حوادث ثانویه خودروها به محل امن منتقل و ایمن سازی و پاک سازی کامل محل حادثه توسط آتش نشانان انجام گرفت.

وی اعلام کرد که علت این تصادف توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است.

پست بعدی

فهرست نهایی جانشین‌های احتمالی جانسون اعلام شد

س جولای 12 , 2022
اعتمادآنلاین| هشت چهره کلیدی حزب محافظه‌کار موفق شدند با حمایت دست کم ۲۰ تن از اعضای حزب، به فهرست نامزدهای انتخاباتی راه پیدا کنند. به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام فراکسیون حزب محافظه، ریشی سوناک وزیر پیشین دارایی، پنی موردانت وزیر اسبق دفاع، تام توگندهات رئیس کمیته پارلمانی امور خارجی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000