درودگر: خودم دیدم ماجدی برای انتخابات ثبت نام کرد

اعتمادآنلاین|

عضو هیات رییسه سازمان لیگ می‌گوید چه اشکالی دارد آقای تاج ثبت نام کند؟ باید اجازه دهند انتخابات فدراسیون در یک فضای آزاد برگزار شود.

به گزارش ایسنا، صادق درودگر درباره حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: آقای ماجدی از من خواست برای نایب رییس دوم ثبت نام کنم و من هم آمدم ثبت نام کردم. خود آقای ماجدی هم برای ریاست و آقای صوفی هم برای نایب رییس اول ثبت نام کرد.

او درباره اخباری مبنی بر ثبت نام نکردن میرشاد ماجدی گفت: امروز صبح من با او به اینجا آمدم و ثبت نام کردم. با چشم خودم دیدم ماجدی برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرد و من هم به خاطر او آمدم. حتما مصلحتی بوده که فدراسیون اعلام کرد او ثبت نام نکرده است. من هم بنا نداشتم بیایم و قبل از این‌که ثبت نام کنم با آقای بهاروند صحبت کردم و او به من توصیه کرد در این عرصه حضور پیدا کنم. دیگر مسائل را از ماجدی بپرسید. خود او به من زنگ زد و گفت بیا و ثبت نام کن.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ درباره احتمال برکناری اسکوچیچ گفت: هیچ مسئولیت در فدراسیون فوتبال ندارم و از این مساله بی اطلاعم اما مسئولان فدراسیون در آرامش نتیجه بهتری می‌توانند بگیرند.

او در رابطه مشکلات سازمان لیگ با استقلال بیان کرد: آن‌ها هنوز پول‌شان را نداده‌اند.

درودگر در خصوص ثبت نام مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون گفت: همه افرادی که در فوتبال فعال هستند، حق دارند ثبت نام کنند. آقای تاج سابقه دارد و زحمت کشیده است. چه اشکالی دارد آقای تاج ثبت نام کند؟ پرونده ویلموتس دست من نیست. هر آدمی که دارای شرایط باشد منعی برای ثبت نام وجود ندارد. باید بگذاریم انتخابات در یک فضای آزاد برگزار شود و اعضای مجمع انتخاب کنند.

او اضافه کرد: باید اجازه دهند دیگران بیایند و هیچ کسی نمی‌تواند بگوید فلان آدم نمی‌تواند بیاید ثبت نام کند.

پست بعدی

هرشانه تخم مرغ ۱۰۰ هزارتومان شد

د جولای 11 , 2022
اعتمادآنلاین| مشاهدات میدانی حاکی از افزایش قیمت تخم مرغ در سطح شهر است. به گزارش ایسنا، مشاهدات میدانی از خرده فروشی‌های سطح شهر تهران حاکی از رسیدن قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ به محدوده ۸۵ تا ۱۰۰ هزارتومان است. این در حالیست که هفته گذشته قیمت آن ۸۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000