اروپا آماده زمستان بدون گاز روسیه شود

اعتمادآنلاین|

وزیر دارایی فرانسه هشدار داد که اروپا باید خود را برای شرایط بدون گاز روسیه آماده کند.

به گزارش مهر، به نقل از اسپوتنیک، «برونو لومر» امروز یکشنبه در یک کنفرانس اقتصادی در جنوب این کشور، هشدار داد که اروپا باید آماده قطع کامل گاز روسیه شود.

این مقام دولت فرانسه، توقف کامل تحویل گاز روسیه به اروپا را محتمل‌ترین سناریو پیش روی کشورهای این قاره دانست و گفت: فرانسه باید در مصرف انرژی خود دقت کند، ذخایر گاز ایجاد کند، تشریفات اداری را در جهت سرعت بخشی به توسعه انرژی های تجدیدپذیر کاهش دهد و برنامه خود را برای ساخت رآکتورهای هسته ای جدید تسریع بخشد.

پیش از این نیز رئیس آژانس بین‌المللی انرژی ماه گذشته به روزنامه فایننشال تایمز اعلام کرد که اتحادیه اروپا باید خود را برای این واقعیت آماده کند که روسیه ممکن است تا زمستان عرضه گاز را به طور کامل قطع کند.

این مقام اروپایی تاکید کرد: در صورت قطع کامل گاز روسیه، اروپا باید آماده باشد. هر چه به فصل زمستان نزدیک تر می شویم، اهداف روسیه را بیشتر درک می کنیم.

بر اساس گزارش آژانس بین المللی انرژی، اتحادیه اروپا تنها در سال گذشته میلادی، ۱۵۵ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی از روسیه وارد کرده است که این رقم معادل ۴۵ درصد از واردات این اتحادیه و ۴۰ درصد از کل مصرف آن را تشکیل می دهد.

پست بعدی

نماینده مجلس : فضای مجازی را سالم سازی نکردند ، دختری توسط همسرش سر بریده شد

ی جولای 10 , 2022
فارس نوشت : زهره الهیان گفت : متأسفانه مشاهده می‌کنیم هیچ سالم‌سازی برای فضای مجازی مورد استفاده کودکان انجام نشده است، به دنبال صحبت‌های من که همه مبتنی بر اسناد معتبر از جمله مرجع ملی حقوق کودک بود وزیر ارتباطات دولت سابق مطالبی را در واکنش به اظهارات بنده منتشر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000