جزئیات جدید از قاتل شینزو آبه و انگیزه‌هایش

اعتمادآنلاین|

تتسویا یاماگامی، مردی 41 ساله و بیکار، روز جمعه با شلیک به شینزو آبه، نخست‌وزیر سابق ژاپن در یک سخنرانی، او را به قتل رساند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، همسایگان یاماگامی به رویترز گفتند که او فردی تنها بوده و از هم‌کلام شدن با دیگران اجتناب می‌کرده است. همچنین خبرگزاری کیودو به نقل از مقامات بازجویی نوشت، یاماگامی باور داشت که شینزو آبه از یک گروه مذهبی حمایت کرده است، گروهی که مادر یاماگامی کمک مالی بزرگی به آن کرده بود.

او به پلیس گفت که مادرش پس از آن اهدای مالی، ورشکسته شد.

خبرگزاری کیودو به نقل از یاماگامی نوشت: «مادر من درگیر یک گروه مذهبی شد و من از این مسئله متنفر بودم».

به گفته رسانه‌ها، قاتل اسلحه خود را به کمک قطعاتی ساخت که به صورت برخط خریداری کرده و چندین ماه را صرف برنامه‌ریزی برای این حمله کرده بود.

یکی از رسانه‌ها مدعی شد که یاماگامی پیش از تهیه اسلحه، قصد داشته حمله را با بمب‌گذاری انجام دهد.

پست بعدی

جانشین مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قم : دشمن دنبال برداشتن حجاب از سر بانوان است / ترویج حجاب و عفاف میان دختران کم سن و سال آغاز شده

ی جولای 10 , 2022
ایسنا نوشت: لیلا شکریان با اشاره به اینکه دشمن برای از بین بردن اسلام به دنبال برداشتن چادرها از سر بانوان است، عنوان کرد: حجاب زن حافظ کیان ملی است و اگر حجاب زنان حفظ شود، وطن و کیان انسان حفظ می‌شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000