پرسپولیس در آستانه بحران مالی

اعتمادآنلاین|

درحالی که باشگاه پرسپولیس در روزهای اول نقل و انتقالات توانست مهره های مورد نظر یحیی گل محمدی را جذب کند اما در ادامه راه مسیر نقل و انتقالاتی این باشگاه سرعت کندی به خودش گرفته است. گفته می شود یکی از این دلایل مسائل مالی است به طوری که این باشگاه برای اردوی ترکیه هم نتوانست اسپانسر بگیرد و این تیم در تهران باید به کارش ادامه دهد.

به گزارش خبرورزشی، از سوی دیگر وضعیت باشگاه با کارگزارش هم مشخص نیست. شرکتی که در زمان سرپرستی مجید صدری با پرسپولیس قرارداد بسته به نظر نتوانسته خواسته های این باشگاه را به شکل مطلوب برآورده کند.

برای فصل جدید هنوز کف و سقف قرارداد مشخص نشده و مسئولان این باشگاه درخواست اصلاح قرار را داشته اند اما مسئولان این شرکت حاضر نیستند زیر بار این خواسته بروند.

این طور که از شواهد و قرائن پیداست باشگاه پرسپولیس در آینده ای نزدیک وارد بحران مالی می شود و این در شرایطی است که گفته می شود رضا درویش و برخی از اعضای هیات مدیره راهی سفر کربلا شده اند. برای فصل جدید هم هنوز پش پرداختی به بازیکنان انجام نشده است و مشخص نیست وضعیت اسپانسری باشگاه چه می شود.

پست بعدی

رکوردشکنی همایون شجریان در کانادا

ش جولای 9 , 2022
اعتمادآنلاین| همایون شجریان در تورنتو هم رکورد زد و در ۲۴ ساعت ۳۲۰۰ بلیت کنسرتش در «تیکت مستر» به فروش رفت تا این اجرا بار دیگر تمدید شود. بنابراین، بلیت فروشی کنسرت روز جمعه دوم سپتامبر در شهر تورنتوی کانادا تکمیل شد و بلافاصله فروش بلیت برای روز بعد از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000