چرا اردوی خارجی پرسپولیس لغو شد؟

اعتمادآنلاین|

در حالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای برپایی اردوی ۱۰ روزه راهی یکی از کمپ‌های اطراف استانبول در کشور ترکیه شود اما برگزاری این اردو کنسل شد تا قرمزها تمرینات پیش فصل را در ورزشگاه کاظمی ادامه دهند.

به گزارش فوتبالی، شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت برگزار کننده این اردو در ترکیه با قیمت مناسبی قصد داشت این کار را انجام دهد و حتی وعده برگزاری بازی‌های تدارکاتی را با تیم های خوبی به کادرفنی قرمزها داده بود اما گفته می‌شود به دلیل نبود اسپانسر این اردو منتفی شد.

هر چند وزارت ورزش به همه تیم ها اعلام کرده نمی توانند اردوهای خارجی داشته باشند و باید در ایران اردو بزنند اما شنیده شده شرط وزارت ورزش و شورای برون مرزی برای سرخابی‌ها جهت برگزاری اردوی خارجی گرفتن اسپانسر است و آنها اجازه ندارند از بودجه خود هزینه‌ای برای برگزاری اردوی خارجی که موجب خارج شدن ارز از کشور می شود انجام دهند و این موضوع دلیل اصلی منتفی شدن اردوی تیم پرسپولیس در کشور ترکیه است.

پست بعدی

سفر قریب الوقوع وزیر خزانه‌داری آمریکا به آسیا

ش جولای 9 , 2022
اعتمادآنلاین| وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، جانت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا هفته آینده به آسیا سفر می‌کند تا با مقامات ژاپن، کره جنوبی و سایر کشورهای عضو گروه 20 دیدار کند. به گزارش فارس، رویترز گزارش داد؛ یلن به دنبال جلب حمایت برای تعیین سقف قیمتی برای نفت روسیه است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000