معمای کشف اجساد حلق‌آویزه‌شده 5 عضو یک خانواده

اعتمادآنلاین|

کارآگاهان جنایی تحقیقات گسترده‌ای را در رابطه با مرگ مشکوک 5 عضو یک خانواده آغاز کرده‌اند. اجساد این افراد در حالی‌که حلق‌آویز شده بودند، کشف شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق‌آویز شدن ۵ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف‌آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شده بود.

با اعلام خبر بلافاصله مأموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کردند و مشاهده شد ۵ نفر اعضای یک خانواده همگی حلق‌آویز شده بودند و به دلیل گذشت زمان اجساد فساد نعشی پیدا کرده بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این باره توضیح داد: بدون فوت وقت بررسی‌ها آغاز شده و در حال حاضر نیز یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری تصریح کرد: آنچه مسلم است آن است که با توجه به شواهد و قراین و بررسی اولیه در صحنه، مسأله وقوع قتل تاکنون مطرح نبوده و اعلام دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی صحت ندارد و طبیعی است در بررسی و تحقیقات اولیه از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، ممکن است افرادی احضار شده و اطلاعات لازم از آنها اخذ شود.

پست بعدی

در توصیف کریم امامی، مردی که الگوی نشریات ادبی بود

ش جولای 9 , 2022
ایسنا نوشت: کریم امامی در پنجم خرداد ۱۳۰۹ متولد شد، او منتقد هنری، فرهنگ‌نویس، روزنامه‌نگار، مترجم آثار هنری و ادبی و تاریخی، نظریه‌پرداز ترجمه و نشر، مدیر گروه ویرایش مؤسسۀ فرانکلین، پایه‌گذار و مدیر گروه ویرایش انتشارات سروش، سردبیر روزنامۀ «کیهان انگلیسی» (در دهۀ ۱۳۵۰) و کتاب‌فروش بود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000