هوای ۹ شهر خوزستان، ناسالم برای گروه‌های حساس

اعتمادآنلاین|

شهریار عسگری، مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به شاخص کیفی هوای شهرستان‌های خوزستان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز (۱۸ تیرماه) اظهار کرد: صبح امروز میزان ذرات آلاینده در هوای اهواز ۱۳۹، ماهشهر ۱۳۷، گتوند ۱۳۰، بهبهان و اندیمشک ۱۱۹، دزفول و شوش ۱۱۷، شوشتر ۱۰۹ و شادگان ۱۰۵ میکروگرم در مترمکعب و هوای این ۹ شهر برای گروه‌های حساس ناسالم بوده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این مدت هوای بندر امام(ره)، هندیجان، سوسنگرد، حمیدیه، آبادان، امیدیه، رامهرمز، رامشیر و ایذه قابل قبول گزارش شده است.

عسگری گفت: در این بازه زمانی هیچ کدام از شهرهای خوزستان پاک نبوده‌اند.

پست بعدی

بر اساس نظرسنجی های انجام شده مردم ایران به آینده امیدوارند و این نقطه قوت است/ ده ها سرویس اطلاعاتی فعال، بر علیه ایران فعالیت می کنند

ش جولای 9 , 2022
اعتمادآنلاین| حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات دولت مردمی سیزدهم در همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک ماه مبارک ذی الحجه گفت: امیدوارم به برکت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام، همه ما بنوانیم از فرصت معنوی این ماه استفاده کنیم. به گزارش ایسنا به نقل از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000