حمایت بازیکنان تیم ملی از سرمربی: به ما اعتماد کنید؛ چیزی را تغییر ندهید

اعتمادآنلاین|

طی دو روز اخیر اخبار متعددی در فضای مجازی در خصوص برکناری احتمالی «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و بازگشت «کارلوس کی‌روش» مطرح شده است.

به گزارش ایرنا، بر این اساس، «سردار آزمون»، «علیرضا بیرانوند»، «شجاع خلیل زاده»، «محمدحسین کنعانی زادگان» و چند بازیکن دیگر تیم کشورمان به این شائبه‌ها واکنش نشان داده و با انتشار یک استوری مشترک در صفحه مجازی خود نوشتند:

"ما اعضای تیم ملی ایران از تلاش ها و حمایت‌های مقامات دولت در راستای حمایت همه جانبه از تیم ملی تشکر می‌کنیم. اعلام می‌کنیم در شرایط فعلی فرد فرد بچه‌های تیم ملی همدل و یکصدا درکنار کادرفنی تلاش خواهیم کرد تا در جام جهانی قطر دل مردم ایران را همچون گذشته شاد کنیم. به ما اعتماد کنید و تیم ملی را در این برهه حساس و کوتاه تا جام جهانی حمایت همه جانبه نمایید.

ما بازیکنان از شما خواهش می کنیم چیزی را تغییر ندید، همه چیز را بگذاریم برای بعد از جام جهانی"

پست بعدی

آمریکا و اسراییل به دنبال امضای یک پیمان دفاعی مشترک با اعراب علیه ایران هستند

ج جولای 8 , 2022
اعتمادآنلاین| آمریکا و اسراییل به شدت به دنبال امضای یک پیمان دفاعی مشترک با اعراب علیه ایران هستند. به گزارش رویترز، چهار منبع آگاه به این طرح گفتند که ایالات متحده و اسرائیل به دنبال ایجاد زمینه برای یک اتحاد امنیتی با کشورهای عربی هستند که سیستم‌های دفاع هوایی را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000