یارانه معیشتی در امارات ۶۸۰۰ دلار اعلام شد

اعتمادآنلاین|

دولت امارات متحده عربی اعلام کرد به اتباع خود که دارای درآمد محدودی هستند، تا ۲۵ هزار درهم یارانه معیشتی پرداخت می‌کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری امارات متحده عربی اعلام کرد، بنا به دستور محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی، یارانه‌های معیشتی بر اساس میزان تورم در کشور افزایش پیدا کرده و بودجه مربوطه نیز از ۳.۸ میلیارد دلار به دو برابر یعنی ۷.۶ میلیارد دلار رسید.

قرار است این کمک‌ها از طریق وزارت توسعه جامعه به خانوارهای کم‌درآمد اماراتی پرداخت و مواردی همچون مواد غذایی، برق، مسکن و سوخت را شامل شود.

بر اساس برنامه جدید، سقف کمک معیشتی به هر خانواده دارای درآمد محدود در امارات متحده عربی ۶۸۰۰ دلار خواهد بود که بر اساس شرایط اجتماعی و تعداد خانوار متغیر است.

در این برنامه قرار است ماهانه بین ۴۰۸ تا ۶۸۰ دلار حق مسکن به افرادی که مسکن آنها استیجاری بوده و از اسکان دولتی بهره‌مند نشده‌اند، اختصاص پیدا کند و افرادی که در منزل والدین خود زندگی می‌کنند از ۶۰ درصد این کمک هزینه بهره‌مند خواهند شد.

همچنین برای دانشجویان ممتاز دانشگاه‌ها نیز ماهانه ۸۷۱ دلار به عنوان کمک‌هزینه تحصیلی پرداخت خواهد شد، در حالی که رقم اختصاص یافته برای دانش‌آموزان و دانشجویان فوق دیپلم نیز بین ۲۱۷ تا ۶۵۳ دلار تا سن ۲۵ سال است.

افراد بیکار بالای ۴۵ سال نیز از این پس بین ۵۴۴ تا ۱۳۶۱ دلار کمک هزینه معیشتی دریافت خواهند کرد، این رقم در صورتی که فرد بیکار سرپرست خانوار باشد به بقیه کمک هزینه‌هایش اضافه می‌شود.

این کمک‌هزینه برای افرادی جویای کار هم ۱۳۶۱ دلار برای ۶ ماه صرف‌نظر از سن آنها پرداخت خواهد شد.

در این دستورالعمل میزان کمک‌هزینه‌ها برای سرپرست خانوار، حق تاهل و نیز حق فرزندان افزایش پیدا کرده است.

پست بعدی

غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده/شرایط کنونی جهان و جهان اسلام از همیشه مساعدتر است

ج جولای 8 , 2022
اعتمادآنلاین| حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیام به حجاج بیت الله الحرام، وحدت و معنویت را دو پایه اساسی حج و دو عامل عزت و سعادت امت اسلامی خواندند و با تأکید بر پیامدهای درخشان رشد بیداری و خودآگاهی اسلامی و بروز پدیده شگرف مقاومت‌، خاطرنشان کردند: غرب مستکبر در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000