آمریکا در حال برنامه ریزی برای جنگ مستقیم با روسیه و مینسک است

اعتمادآنلاین|

روسلان کاسیگین، رئیس اطلاعات نظامی بلاروس پنجشنبه شب هشدار داد که آمریکا در حال برنامه ریزی برای جنگ مستقیم با روسیه و مینسک است.

به گزارش ایرنا از راشا تودی، روسلان کاسیگین ادعا کرد: سناریوی جنگ مستقیم با روسیه و بلاروس به دلیل شکست جنگ نیابتی در اوکراین و دیگر راه‌های آسیب به این دو کشور محتمل‌تر شده است.

وی افزود: لهستان و همچنین کشورهای بالتیک در حال تبدیل شدن به صحنه آمادگی آمریکا برای آغاز درگیری خونین جدید در اروپا و علیه روسیه و متحدان این کشور است.

او گفت که احتمال تشدید تنش به طور فزاینده‌ای افزایش یافته زیرا غرب درحال رسیدن به این نتیجه است که روش‌های سنتی مقابله با روسیه و بلاروس نتایج لازم را ندارد.

به گزارش ایرنا، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پنجشنبه گفت که غرب به دنبال شکست مسکو در میدان نبرد است.

وی افزود: بگذارید آن‌ها سعی خود را بکنند. ما بارها شنیده‌ایم که غرب می‌خواهد تا آخرین فرد اوکراینی با ما بجنگد.

رئیس جمهور روسیه ادامه داد: این یک امر غم انگیز برای مردم اوکراین است، اما به نظر می‌رسد همه وقایع به سوی این هدف پیش می‌رود.

پست بعدی

خیزش دوباره کرونا / آیا موج هفتم شکل می‌گیرد؟

ج جولای 8 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه جام جم نوشت: داریم به روزهای هول‌انگیز زندگی با کرونا بازمی‌گردیم؛ به روزهای پرالتهابی که یک تخت خالی یا چند متر جا در اورژانس مراکز درمانی برای درازکشیدن و گرفتن اکسیژن از دستگاه فقط با معجزه پیدا می‌شد،. به همان روزها که بیماری از اغلب خانه‌ها چند نفری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000