حمله مسلحانه به کاروان تیم امنیتی رئیس جمهور نیجریه

اعتمادآنلاین|

افراد مسلح سه‌شنبه شب(دیشب) به کاروان تیم امنیتی «محمد بوهاری» رئیس جمهور نیجریه حمله کردند.

​به گزارش فارس، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که بوهاری در این کاروان حضور نداشته و در این حمله دو نفر زخمی شدند.

قرار است بوهاری برای گذراندن تعطیلات آخر هفته و شرکت در یک مراسم مذهبی به زادگاه خود در دورا واقع در ایالت کاتسینا سفر کند.

پلیس نیجریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که افراد مسلح در نزدیکی دورا به سمت کاروان تیم امنیتی رئیس جمهور این کشور و شماری از کارکنان اداره خدمات دولتی و دفتر رسانه‌ای رئیس جمهور تیراندازی کردند.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، دفتر ریاست جمهوری نیجریه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که افراد مسلح به سمت این کاروان تیراندازی کرده اما سربازان، نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی با آن مقابله کردند.

از سوی دیگر افراد مسلح به زندانی در نزدیکی ابوجا پایتخت نیجریه حمله کرده و صدها زندانی را آزاد کردند و اداره زندان روز چهارشنبه اعلام کرد که شماری از زندانیان فراری را بازگردانده است.

ساکنان محلی گفتند که سه شنبه شب (دیشب) در نزدیکی زندان کوجی در حومه ابوجا صدای چندین انفجار مهیب را شنیده‌اند.

«ابوبکر عمر» سخنگوی اداره زندان نیز گفت که در حمله افراد مسلح به این زندان یک نیروی امنیتی کشته شد.

پست بعدی

ترکیه چهارمین شریک تجاری مهم ماست

چ جولای 6 , 2022
اعتمادآنلاین| «اورنا باریبائی» وزیر اقتصاد و صنعت رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رایزنی بازرگانی این کشور در ترکیه از اول ماه اوت سال جاری مجددا دایر خواهد شد. به گزارش فارس، طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، وزیر اقتصاد و صنعت رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ترکیه چهارمین شریک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000