سال گذشته ۱۲۰ میلیارد دلار صادرات از کشور انجام شده است

اعتمادآنلاین|

سیدرضا فاطمی‌امین شامگاه سه شنبه در بازدید از شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: فولاد مبارکه با مدیریت بازار فولاد توانست کسری تولید را جبران کند و در حفظ تعادل بازار تأثیرگذار باشد که جای تقدیر دارد.

به گزارش مهر، وی افزود: این شرکت در حوزه فناوری نیز اقدامات مؤثری انجام داده و توانسته با صرفه‌جویی قابل توجهی، کمترین میزان مصرف آب را در میان فولادسازان جهان داشته باشد.

وزیر صمت خاطرنشان کرد: در زمینه تحقیق و توسعه، اقدامات مثبتی در فولاد مبارکه صورت گرفته که یکی از اقدامات مهمّی که در این مجموعه کلید خورده و از دغدغه‌های ما محسوب می‌شود، تولید فولادهای ویژه، نظیر فولادهایی است که در تولید ترانسفورماتورها کاربرد دارد و بسیار مهم است.

فاطمی‌امین با بیان این که ما هم تولیدکننده و هم صادرکننده فولاد هستیم، گفت: زمانی که قصد تولید الکتروموتور داریم، فولاد الکتریکی را از دیگر کشورها خریداری و وارد می‌کنیم که خوشبختانه فولاد مبارکه در این زمینه کشورمان را از واردات این محصول به کشور بی‌نیاز کرد.

وی تصریح کرد: امروز به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان سخت‌کوش فولاد مبارکه، از این مجموعه دیدن کردم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری اشاره کرده‌اند، تولید یک جهاد است و این جهاد در برابر دشمن است؛ علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه دشمنان، حجم تجارت خارجی ایران در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد دلار بوده و این نشان‌دهنده جهادی است که در تولید و تجارت رقم خورده که جای قدردانی از حرکت جهادگونه رزمندگان و سربازان جبهه صنعت دارد.

پست بعدی

رقابت فینالیست‌های «عصر جدید»، از عید قربان روی آنتن

س جولای 5 , 2022
فینال «عصر جدید» با شش فینالیست از نقاط مختلف کشور، مصادف با شب عید سعید قربان بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت و مردم قهرمان این فصل را با آرای خود انتخاب خواهند کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوروز امسال پخش فصل سوم مسابقه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000