شوهر معتادم تهمت خیانت می‌زند

اعتمادآنلاین|

سودابه کارمند است. شوهرش از او شکایت و او را به رابطه نامشروع متهم کرده است. سودابه منکر این رابطه است و او هم اتهاماتی را متوجه شوهرش می‌داند. پرونده سودابه به اتهام رابطه نامشروع در حال رسیدگی است. گفت‌وگو با این زن را بخوانید:

*متهم هستی با مردی وارد رابطه شده‌ای، قبول داری؟

قبول ندارم. من با شوهرم اختلاف دارم. می‌خواهم از او جدا شوم و شوهرم به دروغ از من شکایت کرده است.

*اما او فیلمی ارائه داده و مدعی است متعلق به توست.

قبول ندارم، دروغ است. من با کسی رابطه ندارم، در آن فیلم هم کسی دیده نمی‌شود.

*فرزند هم دارید؟

خیر من بچه ندارم. ما دو سال است که با هم ازدواج کرده‌ایم.

*گفتی قصد داری از شوهرت جدا شوی، چرا؟

چون می‌گوید نباید سر کار بروم در حالی که وقتی به خواستگاری آمد من سر کار می‌رفتم. او می‌دانست کارمند هستم، حتی مدتی بیکار بود و من خرجی زندگی را می‌دادم، اما حالا می‌گوید سر کار نرو.

*چرا می‌گوید سر کار نرو؟

دچار سوءظن است. اصلاً دیوانه است، هر کسی با من حرف می‌زند دعوا راه می‌اندازد. اذیت می‌کند. مدام به من می‌گوید تو به من خیانت می‌کنی. این چندمین شکایت اوست. من هم تصمیم گرفتم طلاق بگیرم.

*این حرف‌ها را به دادگاه هم گفته‌ای؟

هنوز در این دادگاه فرصت نشده اما در دادگاه خانواده گفته‌ام. شوهرم می‌خواهد من را وادار کند مهریه‌ام را ببخشم. به من تهمت خیانت می‌زند!

*فیلمی که ارائه داده برای چیست؟

من چه می‌دانم چه فیلمی ارائه داده. من اصلاً نمی‌دانم این فیلم را از کجا آورده و مال کدام بدبختی است. اما من آدمی نیستم که در آن فیلم دیده شده است.

*شوهرت ادعا کرده فردی را که با تو رابطه دارد می‌شناسد.

این حرف دروغ است. او تهت می‌زند. شوهرم فقط پول‌های من را می‌خواهد. از وقتی معتاد شده دچار سوءظن شده. من اگر مشکل اخلاقی داشتم، از اداره اخراج می‌شدم. این مرد می‌خواهد آبرویم را ببرد و من را از کار بیکار کند. من کاری نکرده‌ام.

*پیامک‌هایی که شوهرت مدعی است در گوشی تو دیده چطور؟

او به هر رفتاری مشکوک است. مثلاً می‌گوید چرا با همکارت که مرد است حرف زدی. خب من که نمی‌توانم با همکارم حرف نزنم. ما کار می‌کنیم و حرف کاری می‌زنیم. او چند پیامک همکارم را دیده و حالا به من تهمت می‌زند با همکارم رابطه دارم. برای او هم دردسر درست کرده است.

*آیا می‌توانی ادعایت را ثابت کنی؟

دروغ نمی‌گویم، من با کسی رابطه ندارم و شوهرم دنبال پول‌هایم است. چون خودش اعتیاد دارد.

پست بعدی

برشی از خاطرات آیت الله رفسنجانی : پیشنهادی که رهبری در پرونده قتل های زنجیره ای نپذیرفت

س جولای 5 , 2022
تأخیر مصاحبه آقای [محمد] نیازی، [رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح] را که قرار بود، دیروز انجام شود، به دلیل منع همان گروه معرفی کردند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000