دستیاران ایرانی ساپینتو در استقلال مشخص شدند

اعتمادآنلاین|

ریکاردو ساپینتو و دستیاران پرتغالی او بامداد امروز وارد تهران شدند تا پس از جلسه با مدیران باشگاه و برنامه ریزی لازم در خصوص آماده سازی تیم و برگزاری تمرینات، کارشان را رسما با تیم آبی پایتخت آغاز کنند.

به گزارش فارس، روی موتا دستیار ساپینتو در تیم‌های الفتح، آترومیتوس یونان، استاندارد لیژ بلژیک، لژیا ورشو، براگا، واسکوداگاما، غازی انتپ و مورینزه به همراه پائولو میگوئل دوس سانتوس (مربی بدنساز) با سابقه کار در باشگاه‌های بواویشتای پرتغال و التعاون عربستان و ژائو آبرئو آنالیزور 25 ساله، اعضای خارجی کادرفنی جدید استقلال هستند.

به این ترتیب، معرفی دستیار ایرانی ساپینتو و همچنین مربی دروازه‌بان‌های تیم، کادر فنی را کامل می‌کند و در این راستا باشگاه با خسرو حیدری و بهزاد غلامپور به توافقاتی رسیده است.

با اینحال مدیران باشگاه دو گزینه مورد نظر خودشان را به سرمربی پرتغالی معرفی می‌کنند و پس از اعلام نظر او اقدام به عقد قرارداد رسمی خواهند کرد.

پست بعدی

از «مدرسه موش‌ها» تا پشه‌ای که می‌خواهد بزند

س جولای 5 , 2022
وقتی صحبت از عروسک می‌شود، بیش‌تر آدم‌ها یاد اسباب بازی‌هایی می‌افتند که کودکان به دست می‌گیرند، اما همیشه این‌گونه نیست. کودکی دهه ۵۰،۶۰،۷۰،۸۰ و حتی دهه۹۰ با عروسک‌هایی شکل گرفته که هدفشان آموزش در کنار سرگرمی بوده، حتی گاهی اوقات این برنامه‌ها برای بزرگسالان هم جذاب است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000