چرا صف نانوایی ها این روزها بیشتر شلوغ شده؟

اعتمادآنلاین|

این روزها صف نانوایی‌ها نسبت به هفته‌ها و ماه‌های قبل شلوغ‌تر شده است، موضوعی که دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت بر آن صحه می‌گذارد و می‌گوید مصرف نان در کشور به دلیل افزایش قیمت سایر کالاها رشد پیدا کرده است.

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی، در حال حاضر نان در سطح کشور کیلویی چهار تا شش هزار تومان عرضه می‌شود در حالی که کم‌کیفیت‌ترین برنج خارجی کیلویی 35 هزار تومان، برنج ایرانی 100 هزار تومان و سیب ‌زمینی 15 هزار تومان قیمت دارد.

محمدرضا مرتضوی می‌گوید درچنین وضعیتی طبیعی است که فشار روی نانوایی‌ها ببیشتر شود. با اصلاح طرح پرداخت یارانه‌ها از اردیبشهت ماه قیمت گندم و آرد برای صنف و صنعت، آزاد و درپی آن قیمت ماکارونی و نان فانتزی گران شد.اما قیمت آرد نانوایان سنتی تغییری نکرده است.وی درعین حال این را هم گفته که بخشی ازفشار خوراک دام به حوزه نان منتقل شده است.

پست بعدی

ایتالیا به‌دلیل خشکسالی، وضعیت اضطراری اعلام کرد

س جولای 5 , 2022
اعتمادآنلاین| ایتالیا شامگاه دوشنبه برای مناطق اطراف رودخانه «پو» که تقریباً یک سوم تولید کشاورزی این کشور را تشکیل می‌دهد و بدترین خشکسالی خود را در ۷۰ سال اخیر متحمل شده، وضعیت اضطراری اعلام کرد. به گزارش فارس، فرمان دولت ایتالیا به مقامات این امکان را می‌دهد که از تشریفات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000