توافق ایران و روسیه برای ترانزیت ۱۰ میلیون تن کالا

اعتمادآنلاین|

شهریار افندی زاده گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده در سفر اخیر هئیت ایرانی به روسیه ، مقرر شد که سالانه ۱۰ میلیون تن کالا را از طریق کریدور های شمال و جنوب و مسیر های ریلی و دریایی منتقل کنند این در حالی است که پیش از این میزان ترانزیت ایران حدود ۱۱ ونیم میلیون تن بوده است. بنابراین باید سرمایه گذاری در بندر چابهار و بندر شهید رجایی را تقویت کنیم که کشور روسیه برای سرمایه گذاری در چابهار ابزار تمایل و همکاری کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته معاون حمل ونقل وزیر راه شهرسازی، برای تسهیل در جابه جایی تجار، بازرگانان و مسافران طبق توافق با روسیه مقرر شد که ۲۸ پرواز بین ایران و روسیه برقرار شود.

او گفت: راه آهن رشت آستارا به دلیل آنکه از هرمزگان به آذربایجان و از آنجا به روسیه و سپس به اروپا منتقل می شود برای کشور بسیار پر اهمیت است.

پست بعدی

شورای حاکمیت در صورت تشکیل دولت منحل می‌شود

د جولای 4 , 2022
اعتمادآنلاین| عبدالفتاح البرهان در سخنانی گفت تصمیم گرفتیم تا نهاد نظامی(ارتش) در گفتگوهای سه جانبه شرکت نکند تا راه برای مشارکت دیگر طیف‌های سیاسی هموار شود. به گزارش تسنیم، به نقل از شبکه الجزیره، وی افزود شورای حاکمیتی بلافاصله پس از دستیابی گروه‌های سیاسی به توافق و تشکیل دولت منحل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000