کی‌یف بار دیگر از پاپ فرانسیس برای سفر به اوکراین دعوت کرد

اعتمادآنلاین|

«اولگ نیکولنکو» سخنگوی وزارت امور خارجه اوکراین گفت: زمان آن فرا رسیده است که روابط را با کسانی که صمیمانه تمایل به آن دارند، عمیق تر کنیم.

به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وی افزود: ما دعوت از پاپ فرانسیس برای دیدار از کشورمان را تکرار می کنیم و از وی می خواهیم به دعا برای مردم اوکراین ادامه دهد.

پاپ پیشتر ابراز امیدواری کرده بود که بتواند پس از سفر به کانادا، در تلاش برای پایان دادن به جنگ اوکراین، از مسکو و کی یف دیدن کند.

فرانسیس همچنین موارد بسیاری از جمله صنعت تسلیحات را از عوامل تحریک کننده جنگ روسیه و اوکراین دانسته است.

رهبر کاتولیک های جهان قبل از این نیز درباره نابودی بشریت هشدار داده بود. وی در حساب توئیتر خود به سه زبان اوکراینی، انگلیسی و روسی نوشت: با شعله‌ور شدن جنون ویرانی ومرگ وشعله‌ور شدن درگیری‌ها، تشدید تنش‌هایی که برای همگان خطرناک‌تر است، بار دیگر فراخوان خود را از رهبران ملت‌ها تکرار می‌کنم: لطفاً بشریت را به نابودی نکشانید!

وی در واکنش به بحران اوکراین که به گفته کارشناسان موجب ناامنی غذایی در جهان شده است، خواستار آن شد تا از گندم به عنوان غذای غالب مردم به عنوان یک سلاح جنگی استفاده نشود.

پست بعدی

تنظیم قراردادِ پیش‌فروش ساختمان در دفاتر اسناد رسمی انجام شود

د جولای 4 , 2022
اعتمادآنلاین| در پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قضاییه آمده است: «برای جلوگیری از کلاهبرداری و فروش یک ساختمان به چند نفر و تضمین بهتر حقوق پیش‌خریدار، باید برای تنظیم قراردادِ پیش‌فروش ساختمان به دفاتر اسناد رسمی مراجعه شود.». به گزارش ایرنا، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000