ماجرای غرق شدن یک شهروند در حوض میدان امام حسین تفت چه بود؟

اعتمادآنلاین|

امروز ویدئویی از فوت یک شهروند تفتی در برابر چشم خانواده‌اش در فضای مجازی منتشر شده که در آن پدر و دو پسر یک خانواده دیده می‌شوند که با بیرون آوردن لباس‌های خود قصد شنا در استخر وسط میدان امام حسین تفت را دارند.

به گزارش فارس،‌ این ویدئو که توسط مادر خانواده گرفته شده، نشان می‌دهد که ابتدا پدر وارد استخر می‌شود و پس از آن دو پسر خانواده به قصد شنا وارد استخر می‌شوند و بعد چند دقیقه از بیرون آمدن دو پسر این خانواده‌ تصویر جسم بی جان پدر خانواده در وسط استخبر نشان داده شده است.

در گزارش پزشکی فوت این شهروند که در ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز در بیمارستان رخ داده، تروما و برق گرفتگی عنوان شده و این در حالی است که سازمان اورژانس اعلام کرد: در بررسی جسد این مرد هیچ اثر از سوختگی مشاهده نشده و دلیل اصلی مرگ در حال بررسی است.

پست بعدی

افزایش همکاری نفتی روسیه و ونزوئلا جهت دور زدن تحریم‌های غرب

د جولای 4 , 2022
اعتمادآنلاین| «کارلوس فاریا» وزیر امور خارجه ونزوئلا روز دوشنبه گفت، مسکو و کاراکاس به توسعه همکاری در بخش نفت جهت دور زدن تحریم‌های غرب ادامه خواهند داد. به گزارش فارس، به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، فاریا در دیدار با «سرگئی لاوروف» همتای روس خود در مسکو گفت: «از زمان از سر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000