سارقان خشن 22 میلیارد تومان را غارت کردند

اعتمادآنلاین|

اعضایی یک باند حرفه‌ای سرقت با ارتکاب 12 فقره دزدی 220 میلیارد ریال به چنگ آوردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، با وقوع یک فقره سرقت به عنف خانه به ارزش 150 میلیارد ریال در منطقه سعادت‌آباد توسط 5 مرد جوان رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت‌.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، 5 مرد جوان با یک خورو سراتو سفید رنگ وارد پارکینگ خانه شدند و پس از محبوس کردن مالباختگان اقدام به سرقت طلا و جواهرات، پول نقد و تابلو فرش های نفیس کردند و بلافاصله از صحنه جرم متواری شدند.

کارآگاهان با تحقیق از مالباختگان سرنخ‌هایی از هویت متهمان به دست آوردند و با شناسایی مخفیگاه آنان، با کسب مجوز های لازم قضائی راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات غافلگیرانه یکی از متهمان را دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی منتقل کردند.

کارآگاهان در بررسی‌ها موفق به کشف اموال مسروقه شدند و با رصد های اطلاعاتی به وقوع سرقت‌های دیگر در سطح شهر تهران پی‌ بردند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده 220 میلیارد ریال است، افزود: متهم در تحقیقات به 12 فقره سرقت از خانه های تهران اعتراف و اظهار داشت سرقت‌ها با همکاری همدستانش انجام داده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه مالباختگان با مراجعه به اداره پنجم پلیس آگاهی اموال را شناسایی کردند خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار دارد و دستگیری متهمان دیگر پرونده در دستور کار قرار گرفته است.

پست بعدی

گلایه داریم اما صبوری می‌کنیم/ لزوم توجه به ظرفیت‌های مغفول

د جولای 4 , 2022
اعتمادآنلاین| با اینکه هنوز یک ماه از انتصاب مدیر کل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نگذشته است، نشستی هم‌اندیشی با فعالان و انجمن‌های حوزه‌های سه گانه‌ی میراث فرهنگی برگزار شد که این اقدام با واکنش مثبت فعالان مواجه شد. محمدحسین ارسطوزاده، مدیر کل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000