«مینیون‌ها» به گیشه حمله‌ور شدند

اعتمادآنلاین|

«مینیون‌ها» با فروش ۱۰۸ میلیون دلاری آخر هفته، گیشه سینمای آمریکا را به تسخیر خود درآوردند.

به گزارش فارس به نقل از ورایتی، فیلم «مینیون‌ها: ظهور گرو»(Minions: The Rise of Gru) در گیشه آتش‌بازی به راه انداخت و در آخر هفته ۱۰۸ میلیون دلار فروش داشت. انتظار می‌رود تا روز دوشنبه ۴ جولای، این انیمیشن خانوادگی به فروش قابل‌توجه ۱۲۷.۹ میلیون دلاری برسد.

بر اساس این تخمین‌ها، «مینیون‌ها: ظهور گرو» رکورد بالاترین افتتاحیه فیلم در روز استقلال را شکسته و از فیلم پرفروش «ترانسفورمرز: تاریکی ماه» (۱۱۵.۹ میلیون دلار در چهار روز) محصول ۲۰۱۱ پارامونت پیشی خواهد گرفت.

فروش بلیت قسمت پنجم مجموعه محبوب یونیورسال و ایلومینیشن، «من نفرت‌انگیز»، نشانه‌ آرامش‌بخشی است که نشان می‌دهد خانواده‌ها، سینما را کاملاً فراموش نکرده‌اند. پس از اینکه فیلم «سال نوری»«Lightyear» از پیکسار دیزنی انتظارات را برآورده نکرد، هالیوود به دنبال «مینیون‌ها: ظهور گرو» بود تا قابلیت فیلم‌های انیمیشنی را روی پرده بزرگ آزمایش کند. این به این دلیل است که تماشاگران سینما با خردسالان – جمعیتی که حضورشان در افزایش درآمد کلی گیشه حیاتی است – حالا پس از فروکش کردن همه‌گیری کرونا، بازگشته‌اند.

«مینیون‌ها: ظهور گرو» به طور قابل توجهی، تقریباً با نسخه قبلی خود، «مینیون‌ها» در سال ۲۰۱۵ (با فروش ۱۱۵ میلیون دلاری در مدت سه روز)، در بازه زمانی آخر هفته، مطابقت داشت.

به طور کلی، فروش بلیت چهارم جولای یکی دیگر از نشانه‌های دلگرم کننده است که نشان می‌دهد دوباره سینماها بعد از فروکش کردن همه‌گیری کرونا در حال رونق گرفتن و بازگشت است.

پست بعدی

مجوز تنفس خوراک برای سهامداران و سرمایه‌گذاران پتروپالایشگاه های

د جولای 4 , 2022
اعتمادآنلاین| جواد اوجی در نشست ارائه فرصت‌های سرمایه‌پذیری و سازوکار اجرایی مشارکت‌ بانک‌ها در طرح‌های بالادستی کلان صنعت با اولویت مگاپروژه توسعه یکپارچه میدان مشترک نفتی آزادگان با بیان این که نبود سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر به‌دلیل تحریم، مشکلات زیادی را در زمینه ظرفیت تولید نفت و گاز، پالایش و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000