عرضه پوستر آثار حمید سمندریان به‌صورت NFT

اعتمادآنلاین|

پوستر آثاری چون «بازی استریندبرگ»، «کرگدن» و «مرده‌های بی‌کفن و دفن» هر سه به کارگردانی حمید سمندریان نمایش داده می‌شوند.

به گزارش ایسنا، علاوه بر این، پوستر نمایش‌هایی چون «اتللو» به کارگردانی محمد کوثر، «لبخند باشکوه آقای گیل» ساخته زنده یاد رکن‌الدین خسروی، «استثناء و قاعده» کاری از سیروس شاملو، «سو و وشون» به کارگردانی منیژه محامدی و «کبودان و اسفندیار» اثر سهراب سلیمی نیز در جریان رویداد یاد شده ارائه خواهد شد.

این مجموعه به کوشش ابراهیم حقیقی طراح گرافیک و عکاس خلق شده است.

نخستین رویداد «آرتانیوم» ـ NFT MARKET PLACE ـ ایرانی بر پایه Ethereum به‌زودی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

«آرتانیوم» به نشانی https://artaniom.ir پیش از امضای هرگونه قرارداد با هنرمندان و یا مجموعه‌داران کشور، با انجام کارشناسی‌های متعدد نسبت به تایید اصالت مالکیت آثار اقدام می‌کند.

پست بعدی

ساخت دارویی که مشکلات پساکرونای مردان را برطرف می‌کند

ی جولای 3 , 2022
اعتمادآنلاین| دانشمندان موفق شدند دارویی بسازند که می‌تواند توان باروری مردانی را که از بیماری کرونا بهبود یافته‌اند به آنها بازگرداند. به گزارش اعتمادآنلاین، آندریه آدریانوف جانشین رئیس آکادمی علوم روسیه اعلام کرد، دانشمندان روس دارویی ساخته‌اند که می‌تواند توان باروری مردانی را که بعد از بهبود از کرونا دچار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000