توافق احتمالی لبنان و اسرائیل در پرونده ترسیم مرزهای دریایی

اعتمادآنلاین|

عبد الله بو حبیب، وزیر خارجه لبنان در سخنانی در گفت‌وگو با شبکه "LBCI" درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی میان بیروت و اراضی اشغالی و مناقشه مرزی کشورش با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که در پرونده ترسیم مرزها با اسرائیل طی ماه سپتامبر به توافق دست یابیم.

به گزارش ایسنا، وی در این باره گفت: اطلاعات به دست آمده از آمریکایی‌ها و سازمان ملل حاکی از پیشرفت در روند مذاکرات غیر مستقیم است.

وی درباره نشست شنبه وزرای خارجه عرب در بیروت و همچنین دیدار آنها با مقامات لبنان نیز تاکید کرد: هیچ کشور عربی این رایزنی‌ها را تحریم نکرد و همه کشورها در آن حضور داشتند.

بو حبیب به موضوع بازگشت سوریه به اتحادیه عرب اشاره و تاکید کرد که تصمیم گیری در این باره نیازمند توافق و اجماع نظر عربی است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در نشست آتی سران اتحادیه عرب در الجزایر شرکت کند.

پست بعدی

هر ایرانی، روزی سه کیسه پلاستیکی!

ی جولای 3 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه خراسان نوشت: هر ساله روز سوم ژوئیه (مصادف با ۱۲ تیر) به عنوان روز جهانی بدون کیسه پلاستیکی (Plastic Bag Free Day) گرامی داشته می‌شود. همچنین بازه زمانی ١٢ تا ٢١ تیر (سه تا ١٢ ژوئیه) را به عنوان دهه بدون کیسه پلاستیکی در نظر می‌گیرند. هدف از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000