دختر جوان چگونه در دام خواستگار قلابی افتاد؟

اعتمادآنلاین|

خواستگار قلابی که با اغفال دختری جوان عکس‌های خصوصی او را به دست آورده و با آنها طعمه‌اش را تهدید می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، دختری با مراجعه به پلیس فتا استان کردستان شکایتی را مبنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید در فضای مجازی مطرح کرد. او که بسیار مضطرب و نگران بود به افسر پرونده گفت: چند وقت پیش از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با فردی آشنا شدم و او پس از چت‌های مستمر در پی‌وی، اعتمادم را به دست آورد. سپس من شماره تلفن، مشخصات، آدرس و چند عکس خصوصی‌ام را در اختیار او قرار دادم. آن پسر عکس‌ها را برای این خواسته بود که به خوانده‌اش نشان بدهد و همراه آنها به خواستگاری‌ام بیاید. آن پسر بعد از مدتی درخواست ملاقات حضوری کرد اما من متوجه نیت او شدم و رابطه‌ام را قطع کردم. بعد از آن خواستگار قلابی با استفاده از عکس‌های خصوصی‌ام مرا تهدید می‌کند.

بعد از ثبت شکایت این دختر، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با دستور مقام قضایی به پلیس تحویل داده شد.

سرهنگ مهدی دانش پور، رئیس پلیس فتا کردستان با بیان اینکه هویت بسیاری از افراد در فضای مجازی واقعی و قابل‌اعتماد نیست، خاطر نشان کرد : بیشتر افرادی که در شبکه‌های اجتماعی حاضر می شوند و اقدام به ارتباط می‌کنند، به‌قصد لذت‌جویی و اخاذی این کار را انجام می دهند؛ از این رو شهروندان مخصوصاً خانم‌ها باید هوشیار باشند و فریب وعده وعیدهای توخالی در فضای مجازی را نخورند چراکه هویت‌ها در فضای مجازی جعلی است.

پست بعدی

آمادگی یگان‌های ارتش برای کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان

ش جولای 2 , 2022
فارس نوشت: رییس ستاد بحران ارتش از آمادگی تمامی یگان‌های واکنش سریع، امدادی و درمانی ارتش در هرمزگان برای کمک به زلزله زدگان خبر داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000