شرکت هواپیمایی آتا به دلیل گرانفروشی اخطار گرفت

اعتمادآنلاین|

میراکبر رضوی در این باره اظهار کرد: براساس آخرین مصوبات شورای عالی هواپیمایی کشوری مندرج در پرتال انجمن شرکتهای هواپیمایی مبنی بر اعلام نرخ مصوب برای تمامی مسیرهای داخلی، هیچ یک از ایرلاین ها حق افزایش قیمت بالاتر از نرخ مصوب را ندارند و شرکتهای هواپیمایی در صورت تخطی از مصوبات مذکور به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه اینکه شرکت هواپیمایی آتا در مسیرهای تبریز و اهواز به افزایش نرخ بالاتر از مصوبه شورای عالی هواپیمایی اقدام کرده است لذا سازمان هواپیمایی کشوری به این شرکت نسبت به اصلاح قیمتها ظرف روز جاری و استرداد پول اضافی دریافتی از مسافران اخطار داد.

رضوی تصریح کرد: در صورت عدم توجه به اخطارهای صورت گرفته، سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به اعمال محدودیت های پروازی برای شرکت هواپیمایی آتا اقدام خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پایان از مسافران خواست در صورت عدم دریافت پول خود مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام و مدارک خود را در سامانه حقوق مسافر پرتال سازمان به نشانی www.caa.gov.ir بارگذاری کنند تا اقدامات لازم در این خصوص به عمل آید.

پست بعدی

پارلمان روسیه قانونی برای اعمال محدودیت‌های بیشتر علیه رسانه‌های خارجی تصویب کرد

پ ژوئن 30 , 2022
اعتمادآنلاین| نمایندگان پارلمان روسیه روز پنجشنبه قانونی را تصویب کردند که محدودیت‌های بیشتری را علیه رسانه‌های خارجی کشورهایی که آن‌ها را «دشمن» نامیده‌اند اعمال می‌کند. به گزارش انتخاب، به نقل از یورونیوز، نمایندگان پارلمان روسیه روز پنجشنبه قانونی را تصویب کردند که محدودیت‌های بیشتری را علیه رسانه‌های خارجی کشورهایی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000