مشکل جابجایی منازل آلوده به نفت در مسجدسلیمان حل می‌شود

اعتمادآنلاین|

احمد وحیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مسجدسلیمان، پیرامون تصمیمات اتخاذ شده در سفر یک روزه خود به خوزستان اظهار کرد: بامداد امروز از مناطق زلزله‌زده اندیکا و ۹۸۰ واحد مسکونی که پس از زلزله باید در این مناطق ساخته می‌شد، بازدید به عمل آمد.

به گزارش مهر، وی با اشاره به میزان پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده اندیکا عنوان کرد: ساخت و سازها در مناطق مورد بازدید در مراحل پایانی کار قرار دارد و مشکل جدی وجود ندارد؛ موارد جدیدی در مورد ساخت یک هزار واحد مسکونی و محل نگهداری دام درخواست شد که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وحیدی در خصوص درخواست آبرسانی به مناطق زلزله‌زده بیان کرد: در بحث آثار و پیامدهای زلزله فعالیت‌های خوبی آغاز شده است که باید دنبال شود.

وزیر کشور، پیرامون فرودگاه مسجد سلیمان و جابه‌جایی مردم از مناطق نفتی به فضای دیگر تصریح کرد: فرودگاه مسجد سلیمان باید تکمیل شود تا به سرعت شاهد راه‌اندازی آن باشیم؛ مشکل جابجایی برخی ساکنان مناطق آلوده به نفت و گاز مسجد سلیمان نیز حل شده و وزیر نفت وعده داده که برای حدود یک هزار واحد باقی مانده نیز سالی ۵۰۰ واحد را انجام دهد.

وحیدی در خصوص مسائل مربوط به شهرداری‌ها گفت: در این نشست پیرامون مباحث مربوط به معوقات شهرداری بحث شد و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات شهرداری‌ها اتخاذ می‌شود.

همچنین در این نشست پیرامون وضعیت راه‌ها، کشاورزی، انتقال آب به زمین‌ها و … بحث و تبادل نظر شد.

پست بعدی

دستان ناتو به خون مردم جهان آغشته است

پ ژوئن 30 , 2022
اعتمادآنلاین| پکن پنجشنبه (۳۰ ژوئن) هشداری را که برای اولین بار در جدیدترین سند «مفهوم راهبردی» ناتو ذکر شد و قدرت چین را چالشی برای این ائتلاف نظامی غربی دانست، «کاملا بیهوده» خواند و به شدت مورد انتقاد قرار داد. به گزارش فارس، این واکنش پس از آن صورت گرفت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000