شدیدتر از هر کشور اروپایی از تورم بالا آسیب می‌بینیم

اعتمادآنلاین|

«اندرو بیلی» رئیس بانک مرکزی انگلیس گفت که احتمال می‌رود، اقتصاد بریتانیا در نتیجه شوک قیمت انرژی که تمام اقتصادهای اروپایی با آن مواجه شده‌اند، زودتر از دیگر کشورها ضعیف شود.

به گزارش فارس، به نقل از رای الیوم، وی افزود: مشکل در بریتانیا به دلیل میراث ساختاری به جا مانده از همه‌گیری کرونا در بازار کار تشدید شده است، به طوری که شرکت‌ها از کمبود کارگر رنج می‌برند.

وی روز چهارشنبه در کنفرانس بانک مرکزی اروپا در سینترا پرتغال، گفت: متأسفانه در اواخر امسال افزایش دیگری در نرخ تورم در بریتانیا رخ خواهد داد و من فکر می‌کنم احتمال دارد که اقتصاد انگلیس زودتر و شدیدتر از سایر کشورها ضعیف شود.

جنگ روسیه در اوکراین منجر به افزایش قیمت حامل‌های انرژی و مواد غذایی در اروپا شده است. افزایش تورم در انگلیس در ماه مه گذشته به ۹.۱ درصد رسید که در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بود.

پست بعدی

طرح جدید صهیونیست‌ها برای شهرک‌سازی در منطقه "البیره"

پ ژوئن 30 , 2022
اعتمادآنلاین| رئیس شورای روستایی "عین یبرود" با اعلام این مطلب گفت، آنها برای ارجاع این گونه مسائل به دادگاه و همکاری با اهالی منطقه جهت سرمایه گذاری در این مناطق برنامه ریزی می‌کنند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی(وفا) ناجح مناع، وی ادامه داد: ما به طور دائم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000