همه چیز در خدمت پیروزی در انتخابات/ اتفاقات عجیب پس از صدور حکم سرپرستی سجاد انوشیروانی در وزنه‌برداری

اعتمادآنلاین|

پس از اینکه شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری رأی قطعی مبنی بر ابطال انتخابات وزنه‌برداری را صادر کرد که طبق آن انتخابات ۱۶ تیرماه ۱۳۹۸ رسماً باطل شد، از سوی وزارت ورزش و جوانان، سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون وزنه‌برداری کشور معرفی شد و حکم گرفت. انوشیروانی رقیب علی مرادی در انتخابات ۹۸ بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، سجاد انوشیروانی در حالی تا زمان برگزاری انتخابات به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شده که پس از صدور این حکم اتفاقات عجیب و گسترده‌ای در سطح فدراسیون‌ و هیات‌های استانی به وقوع پیوسته است. در حالی که انتظار می‌رفت سرپرست جدید فدراسیون به مسائل پیش آمده در هفته‌های گذشته رسیدگی کند، شنیده شده او تمرکز اصلی‌اش را روی انتخابات پیش روی فدراسیون گذاشته و به بیان ساده در حال یارکشی است. طبق اطلاعات به دست آمده گویا مشکلاتی برای نفراتی که در انتخابات قبلی به رقیب مرادی رأی نداده بودند هم به وجود آمده است.

انجام تغییرات شتاب‌زده در فدراسیون و سطح استان‌ها و انتظار از مدیران کل ورزش و جوانان برای تاثیرگذاری روی مجمع، این احساس را به وجود آورده که تصمیمات صرفاً در راستای کسب نتیجه در انتخابات پیش روست و نه حل مشکلات وزنه‌برداری. این موضوع نه تنها به نفع ورزش وزنه‌برداری و فدراسیون نخواهد بود، بلکه این رویه ممکن است خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

از سجاد انوشیروانی که خود شاکی پرونده انتخابات سال ۹۸ بوده و امروز با دریافت حکم سرپرستی از وزارت ورزش و جوانان وظیفه آماده‌سازی شرایط انتخابات پیش رو را عهده‌دار شده، انتظار می‌رود در مسیری گام بردارد که حق و حقوق ورزشکاران و افرادی که در این مسیر عرق ریخته و سال‌ها زحمت کشیده‌اند پایمال نشود. از همه مهم‌تر انتظار می‌رود تصمیمات اتخاذ شده به سمتی نرود که در خانواده وزنه‌برداری دو دستگی به وجود بیاید.

با این حال مسیر ایجاد شده در ورزش مردمی و پرطرفدار وزنه‌برداری به سمتی پیش رفته که تنها هدف بزرگ برنده شدن در انتخابات است، اما تصمیمات و شرایط جوری کادوپیچ شده بازتاب داده می‌شود تا شبهه‌ای در این زمینه باقی نماند.

انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر با دقت مسائل وزنه‌برداری را در این برهه حساس دنبال کنند و با ساماندهی فدراسیون، نوجوانان، جوانان و استعدادهای بالقوه‌ای که در وزنه‌برداری وجود دارد بتوانند همچنان امیدوارانه به کار خود ادامه دهند.

پست بعدی

نفت ایران بدون توافق وارد بازار می‌شود؟/ فشارهای بین‌المللی بر برجام تشدید شد

پ ژوئن 30 , 2022
در حالی که تجار نفت آمریکایی از احتمال ورود محموله‌های نفت ایران بدون توافق هسته‌ای به بازارهای جهانی خبر می‌دهند، مقامات ارشد دولت فرانسه خواستار تنوع منابع نفتی و استفاده از ظرفیت ایران و ونزوئلا در تولید نفت شده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000