دیدار هیات پارلمانی با معاون رئیس شورای فدراسیون مجلس فدرال روسیه

اعتمادآنلاین|

هیات پارلمانی ایران متشکل از محمد صالح جوکار»، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و مهدی آصفری، صفری ملک میان و رشیدی کوچی اعضای کمیسیون مذکور که به منظور گفت‌وگو و رایزنی با مقامات پارلمانی فدراسیون روسیه به مسکو سفر کرده‌اند، امروز با کنستانتین کاساچف، معاون رئیس شورای فدراسیون مجلس فدرال روسیه و آندری شوچنکو، رئیس کمیسیون امور ساختار خودگردانی محلی شورای مذکور دیدار و درخصوص گسترش تعاملات پارلمانی فیمابین دوکشور به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایلنا، در این ملاقات که کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه نیز حضور داشت، طرفین با اشاره به سوابق مناسبات خوب پارلمانی فی‌مابین و اراده جدی رهبران دو کشور جهت تعمیق مناسبات، بر ضرورت ارتقاء سطح فراگیر روابط در همه عرصه تاکید کردند.

مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب و تحریم‌ها و دیگر موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی از دیگر مطالب طرح شده در این ملاقات بود.

دو طرف همچنین درخصوص قوانین مربوط به نحوه مدیریت مراکز شهری و روستایی و اصلاح قوانین مرتبط، به تبادل نظر پرداختند و در پایان، بر تداوم تماس‌ها و رایزنی‌ها در عرصه‌های مختلف به ویژه پارلمانی ابراز تمایل کردند.

پست بعدی

محموله 10 میلیاردی پارچه قاچاق زمین گیر شد

چ ژوئن 29 , 2022
اعتمادآنلاین| سردار حیدر سوسنی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته در راستای مبارزه قاطع با پدیده شوم قاچاق و برخورد با خودروهای سواری تندرو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی)، ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم طی یک عملیات موفق با بهره گیری از حداکثر امکانات، اقدامات لازم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000