دستگیری سارق به صورت آنلاین

اعتمادآنلاین|

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که از یک آزمایشگاه خصوصی در حال سرقت بود، خبر داد

به گزارش اعتماد آنلاین وی گفت: مالک آزمایشگاه با استفاده از نصب نرم افزار دوربین مداربسته بر روی تلفن همراهش متوجه حضور سارق در داخل آزمایشگاه شده بود.

سرهنگ " جلیل موقوفه ای " اظهار داشت: در پی اعلام یکی از شهروندان به سامانه 110 در خصوص حضور سارق در یک آزمایشگاهش بلافاصله تیم کشت 110 به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه مالک با استفاده از دزدگیر و دوربین های مداربسته سارق را بصورت آنلاین در تلفن همراه خود مشاهده می کرد افزود: با راهنمایی شاکی بصورت تلفنی در حالی که خودش در محل حضور نداشت و حضور به موقع پلیس سارق در حالی که با لوازم مسروقه قصد فرار از صحنه را داشت بلافاصله دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 39 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی معترف شد و تمامی اموال مسروقه تحویل مالک شد.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق سرقت و تحمل حبس در زندان می باشد در پایان توصیه کرد: شهروندان با تجهیز اماکن خصوصی و منازل به دزدگیر و دوربین های مداربسته می توانند علاوه بر پیشگیری از سرقت ,پلیس را در کشف هرچه زودتر جرائم یاری کنند.

پست بعدی

فلافل چند؟

چ ژوئن 29 , 2022
اعتمادآنلاین| ساندویچ فلافل به دلیل بهای مناسب‌تر نسبت به دیگر غذاهای آماده ‌و نیمه‌آماده، طرفداران زیادی دارد. ‌اما افزایش قیمت حبوبات، آرد و نان باگت، ساندویچ فلافل را که زمانی غذای ارزانی به‌شمار می‌رفت گران و از دسترس برخی خارج کرده است. به گزارش دنیای اقتصاد، هم‌زمان، برخی فلافل‌‌فروشی‌ها برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000