اعتصاب و چند دستگی در تیم ملی فوتبال زنان/ ایراندوست: اعتصاب در تیم ملی با هماهنگی من نبود!

اعتمادآنلاین|

فاطمه ابراهیمی- ستاره‌های ملی‌پوش تیم ملی زنان دست به اعتصاب زدند و اعلام کردند به هیچ عنوان قصد حضور در اردو را ندارند.

به گزارش اعتمادآنلاین، بعد از اعتصاب ستاره‌های تیم ملی فوتبال زنان و عدم حضور آنها در اردوی تیم ملی و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها مبنی بر هماهنگی بازیکنان با مریم ایراندوست، سرمربی اسبق تیم ملی، در واکنش به شایعات مطرح‌شده در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعتمادآنلاین تمام شایعات را تکذیب کرد.

ایراندوست ضمن رد این خبر که بازیکنان با هماهنگی او در اردوی تیم ملی حاضر نشدند، اعلام کرد: بازیکنان تیم ملی به من اعلام کردند قصد حضور در تیم ملی را ندارند و از رفتاری که با مربی آنها شده بسیار ناراحت هستند، اما من به آنها تاکید کردم که موفقیت تیم ملی اولویت همه‌ ماست و در اردو حاضر شوند.

او همچنین افزود: بارها با بازیکنان تماس گرفتم و از آنها درخواست کردم که در اردوی تیم‌ملی حاضر باشند. به آنها تاکید کردم که این رفتار حرفه‌ای نیست و تفاوتی با بازیکنانی که در دوره حضور من از حضور در اردوی تیم‌های ممانعت می‌کردند، ندارند. اما آنها از اتفاقات پیش آمده دلخور بودند و در اردوی تیم ملی حاضر نشدند.

مریم ایراندوست در پایان با ارسال مستندات محرمانه برای خبرنگار اعتمادآنلاین نشان داد از تمام بازیکنان تیم ملی درخواست حضور در اردو را داشته و این اعتصاب تحت حمایت او نبوده است.

پست بعدی

طرح سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ارتباطات در موضوع امنیت سایبری

چ ژوئن 29 , 2022
اعتمادآنلاین| حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، رئیس فراکسیون راهبردی مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه طی روزها و هفته‌های اخیر شاهد حملات سایبری توسط دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زیرساخت‌های ارتباطی، مراکز داده صنعتی، دولتی و غیردولتی در کشور هستیم، اظهار کرد: با توجه به سیاست و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000