زیدان مربی این تیم می‌شود

اعتمادآنلاین|

سرمربی سابق رئال مادرید راهی قطر شد تا بار دیگر زمزمه حضور او در پاری سن ژرمن جدی شود.

به گزارش ایسنا، با وجود آنکه رئیس باشگاه پاری سن ژرمن هر گونه مذاکره با زیدان را رد کرده است اما بار دیگر زمزمه حضور این مربی در تیم پاریسی جدی شد.

زیدان برای بار دوم در یک ماه اخیر راهی قطر شد.

طبق اعلام روزنامه الموندو سرمربی سابق رئال مادرید این بار برای دیدن پدر و مادرش که در قطر زندگی می‌کنند راهی این کشور شده است.

البته الموندو در ادامه گزارش خود نوشت که این احتمال زیاد است که زیدان در این سفر نشستی با ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن داشته باشد تا درباره حضور او در این باشگاه صحبت شود.

پاری سن ژرمن برای عقد قرارداد سه ساله با زیدان دستمزد ۲۵ میلیون یورویی را به او پیشنهاد داده است و البته در قرارداد او بندی وجود دارد که اجازه جدایی را به او در صورت داشتن پیشنهاد از تیم ملی فرانسه می‌دهد.

پیش از این رسانه‌های فرانسوی از کریستوف گالتیه به عنوان گزینه اصلی هدایت پاری سن ژرمن یاد کردند اما هواداران تیم پاریسی از این انتخاب راضی نیستند و دوست دارند که زیدان هدایت تیم را برعهده بگیرد و این باعث شده است تا شانس این چهره سرشناس برای قبول هدایت PSG بیشتر شود.

پست بعدی

کرونا می‌تواند برای جام جهانی دردسرساز شود؟

چ ژوئن 29 , 2022
اعتمادآنلاین| سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که اقدامات کشور قطر برای مهار کرونا در جام جهانی موفقیت آمیز و کارساز خواهد بود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. به گزارش ایسنا، جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد. این بازی‌های با حضور انبوه تماشاگران از سراسر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000