روایت ایرانی «سویینی تاد» در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد

روایت ایرانی «سویینی تاد» در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد

سویینی تاد پس از اجرای موفق سه نمایش «یتیم خانه فونیکس»، «پیانیستولوژی» و «آیراک» تازه‌ترین اثری است که از این گروه در تئاتر مشهد به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سویینی تاد پس از حضور در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و کاندیداتوری در رشته‌های کارگردانی، آهنگسازی، طراحی لباس، طراحی نور و طراحی فرم و کسب دو دیپلم افتخار از این جشنواره، در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد اجرای عمومی می‌شود.
این نمایش به کارگردانی محمد نیازی براساس نمایشنامه ماندگار سویینی تاد اثر «استفان ساندهایم و هیو ویلر» و با برگردانِ فارسی و اشعاری بر پایه موسیقی نسخه اصلی آماده اجرا گردیده است.
سویینی تاد از محبوب ترین آثار موزیکال دنیاست که سال‌های متمادی در کشورهای مختلف روی صحنه رفته و به دلیل داستانِ پر تعلیق و اتفاقات هیجان انگیز همواره با استقبال مخاطبین رو به رو گشته است.
تیم برتون کارگردان سرشناس دنیای سینما نیز در سال ۲۰۰۷ فیلم سینمایی سویینی تاد را با بازی درخشان جانی دپ و هلنا بونهام کارتر روانه پرده نقره ای سینما کرد که درخشش در جشنواره اسکار و پخش گسترده آن بر محبوبیت این این داستان افزود.

۵۷۵۷

پست بعدی

رئیس جمهور : افزایش مبادلات تجاری میان اعضای گروه «دی ۸» است

د ژوئن 27 , 2022
ایسنا نوشت : رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست ایران همکاری با سازمان‌های منطقه‌ای، بین المللی و کشورهای جهان است، گفت: ظرفیت‌های زیادی در کشورهای «دی ۸» برای افزایش تبادلات تجاری و ترانزیت کالا وجود دارد که مغفول مانده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000