وام ودیعه مسکن بزودی پرداخت می‌شود

اعتمادآنلاین|

مصطفی قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: بانک مرکزی در راستای حمایت از مستاجران، بخشنامه مربوط به وام ودیعه مسکن را ۱۰ خرداد به بانک‌ها ابلاغ کرد. دستورالعمل نحوه معرفی متقاضیان از سوی وزارت راه و شهرسازی ضرورت داشت، اعلام می‌شد که این موضوع امروز با حضور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و مدیران مربوطه در بانک مرکزی نهایی شد.

به گزارش ایلنا، با شیوه‌نامه‌ای که امروز وزارت راه و شهرسازی ارائه و قرار شد تا امروز نهایی و به شبکه بانکی ابلاغ شود، پرداخت وام کمک ودیعه مسکن نیز به زودی عملیاتی می‌شود.

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، در شورای پول و اعتبار پرداخت وام کمک ودیعه مسکن تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تصویب شد، به طوری که این تسهیلات در تهران ۱۰۰ میلیون تومان، در کلانشهر‌ها ۷۰ میلیون تومان و در سایر مناطق شهری ۴۰ میلیون تومان تعیین و به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

پست بعدی

ارسال پنج محموله کمک هوایی و زمینی از سوی ایران به زلزله‌زدگان افغانستان

د ژوئن 27 , 2022
اعتمادآنلاین| سید حسن یحیوی سرکنسول جمهوری ایران در مزار شریف در یک نشست خبری، با بازماندگان ولایت‌های زلزله زده افغانستان ابراز همدردی کرد و اظهار داشت: از ابتدای حادثه غمناک اخیر در ولایات پکتیا و خوست، مقامات جمهوری اسلامی ایران، ریاست جمهوری، ریاست مجلس شورای اسلامی، وزیر امور خارجه و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000