آغاز فروش نان با کارتخوان هوشمند در اردستان

اعتمادآنلاین|

اسحاق شفیعی، امروز(دوشنبه، ۶ تیرماه) در حاشیه اجرای این طرح، اظهار کرد: طرح هوشمند سازی عرضه نان، با اتصال نانوایی‌ها به دستگاه‌های کارتخوان ویژه در اردستان آغاز شد و مردم می‌توانند نان مورد نیاز خود را از طریق همه کارت‌های بانکی، بدون افزایش قیمت نان و سهمیه بندی خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه با اجرای این طرح قرار نیست قیمت نان گران شود و به‌ ازای فروش نان، یارانه به حساب نانوا واریز می‌شود، افزود: هدف طرح اصلاح چرخه معیوب تخلف در توزیع یارانه آرد و نان و کاهش مشکلات مردم است.

سرپرست جهادکشاورزی اردستان، جلوگیری از گرانفروشی، قاچاق آرد و تخصیص آرد بر مبنای فعالیت نانوایی‌ها با توجه به ابزارهای نظارتی سامانه یاد شده را از مهمترین نقاط قوت این طرح برشمرد و ادامه داد: با اجرای این طرح از مصارف غیر معمول آرد جلوگیری خواهد شد و مشخص می‌شود که نانوایی‌ها چه میزان عرضه نان داشته‌اند و به چه میزان آرد نیاز است تا بتوانند آن‌ را مدیریت کنند.

شفیعی با بیان اینکه هم‌اکنون کار توزیع دستگاه کارتخوان در شهرستان توسط بانک سپه در حال انجام است‌، گفت: در شهرستان اردستان حدود ۸۷ واحد نانوایی نرمه پز و خشکه پز فعالیت می‌کنند و دستگاه‌های طرح هوشمند سازی عرضه نان به مرور برای همه نانوایی‌ها نصب می شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم هیچ نگرانی از اجرای این طرح نداشته باشند، گفت: همشهریان در صورت نداشتن کارت بانکی، می‌توانند خرید نان را از طریق کارت معینی که در اختیار صاحب نانوایی است، انجام دهند.

سرپرست جهادکشاورزی اردستان، ابراز امیدواری کرد: با اجرای کامل این طرح شاهد افزایش کیفیت نان در سطح این شهرستان باشیم و بسیاری از مسائل و مشکلاتی که ممکن است در حوزه آرد و نان به وجود آید، مدیریت و رضایت بیشتری برای شهروندان حاصل شود.

پست بعدی

ایران برای اولین بار توانست«عضو هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون» شود

د ژوئن 27 , 2022
اعتمادآنلاین| سخنگوی دولت اعلام کرد که تعاون ایران برای اولین بار توانست از بین ۱۱۰ کشور، «عضو هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون» (ICA) شود. به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در توییتر نوشت: تعاون ایران برای اولین بار توانست از بین ۱۱۰ کشور، «عضو هیئت مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون» (ICA) […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000