فاطمی‌امین : هیچ پیامک تهدیدآمیزی دریافت نکرده ام/ هر کسی منتشر کرده خودش باید پاسخگو باشد

فاطمی‌امین : هیچ پیامک تهدیدآمیزی دریافت نکرده ام/ هر کسی منتشر کرده خودش باید پاسخگو باشد

ایلنا نوشت : وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی از جانب نمایندگان دریافت نکرده ام و طراحان استیضاح حتی فشاری برای انتصابات هم به من وارد نکرده اند.

سیدرضا فاطمی‌امین در جلسه امروز کمیسیون صنایع که با حضور طراحان استیضاح وی و اعضای کمیسیون برگزار شد، در پاسخ به سوالی پیرامون ادعای برخی رسانه ها مبنی بر ارسال پیامکی تهدیدآمیز از جانب طراحان استیضاح برای انتصاب افرادی به مدیریت یک شرکت صنعتی، تاکید کرد: به صراحت می گویم هیچ پیامک تهدیدآمیزی برای من نیامده و این موضوع را تکذیب می کنم. این مطلب را جایی نگفته ام و هر کسی که منتشر کرده خودش باید پاسخگو باشد.

هیچ پیامک تهدیدآمیز آمیزی دریافت نکرده ام/ طراحان استیضاح فشاری به من وارد نکرده‌اند

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اینکه از جانب برخی نمایندگان برای انتصابات پافشاری هایی وجود داشته، افزود: نمایندگان امضاکننده استیضاح حتی فشاری برای انتصابات به من وارد نکرده اند البته نمایندگان دیگری پافشاری بیش از حد درباره انتصابات داشته اند که اگر لازم باشد در مجلس راجع به آن سخن خواهم گفت.

۲۱۲۱۷

پست بعدی

پیام بازیکنان پرسپولیس به سید جلال + عکس

د ژوئن 27 , 2022
اعتمادآنلاین| اگرچه سیدجلال حسینی هنوز به‌صورت رسمی به خبر خداحافظی‌اش از فوتبال و اضافه شدن به کادرفنی پرسپولیس واکنش نشان نداده اما یکی پس از دیگری همبازیانش با پیام‌های مختلف از او قدردانی می‌کنند. به گزارش ورزش سه، بسیاری از بازیکنان پرسپولیس با انتشار استوری‌های جداگانه از تصاویری همراه با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000