پای وزارت اطلاعات به استیضاح وزیر بی‌کفایت صمت باز شد!

اعتمادآنلاین|

جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به قالیباف خواستار بررسی صحت و سقم اعمال فشار خارج از قانون ۲ نماینده مجلس به وزیر صمت درباره انتصاب برخی افراد در شرکتی خاص و ارتباط احتمالی این موضوع به مساله پیگیری استیضاح فاطمی‌امین شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزیر صمت صبح امروز در جلسه کمیسیون اصل نود مجلس با تایید خبر فارس مبنی بر اعمال فشارها و درخواست‌های برخی نمایندگان تاکید کرده که زیر بار فشارها برای انتصاب نامعقول نمی‌رود.

ید جواد حسینی کیا، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

پس از بررسی و صحت ادعای وزیر مبنی بر دریافت پیامک تهدیدآمیز از سوی نمایندگان مجلس، این موضوع به شورای نگهبان و نیروهای اطلاعاتی منتقل می‌شود و دستگاه‌های نظارتی به آن ورود خواهد کرد.

اگر ادعای وزیر صمت اشتباه بوده و نمایندگان چنین کاری انجام نداده باشند، باید درباره علت این ادعا پاسخ دهد؛ آقای فاطمی امین باید با ارسال نامه به وزارت اطلاعات، اسامی نمایندگان تهدیدکننده را اعلام کند.

پست بعدی

لزوم همکاری بین‌المللی برای کنترل تجارت غیرقانونی مواد مخدر

ی ژوئن 26 , 2022
اعتمادآنلاین| در پیام آنتونیو گوترش آمده است: امسال روز جهانی مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر و قاچاق غیر قانونی بر تأثیر چالش‌های مواد مخدر بر سلامت و بحران های بشری متمرکز است. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر، مناقشات، بلایای اقلیمی، جابجایی اجباری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000