پیام تبریک سرلشکر باقری به سردار کاظمی

اعتمادآنلاین|

سرلشکرمحمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب سردار به کاظمی به ریاست سازمان اطلاعات سپاه را تبریک گفت و از زحمات حجت الاسلام طائب در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

به گزارش تسنیم، متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی

باسلام و تحیات؛

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت " رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " که بیانگر تعهد ، لیاقت ، توانمندی و شایستگی‌های آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک صیانت از گوهر ارزشمند امنیت و آرامش کشور به عنوان مهمترین پیشران پیشرفت ملت عظیم الشان ایران اسلامی که همواره بویژه در عرصه‌های جنگ اطلاعاتی امروز و رویارویی با پدیده‌های پیچیده و حساسی چون نفوذ و ایجاد خطای محاسباتی در تصمیم گیران نظام و تغییر باورهای مردم، کانون طمع و توطئه‌های گوناگون دشمنان انقلاب و نظام است، مقوله ای حساس و راهبردی و نیازمند عزم، اراده، هماهنگی و هم افزایی منظومه پر افتخار جامعه اطلاعاتی کشور است که بحمدالله تعمیق و توسعه دائمی این ضرورت در دوره های مختلف تاریخی موجب افتخار و مباهات سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

رجاء واثق دارم آراستگی به صفات نیک اخلاقی و رفتاری و دانایی، توانایی و تجارب ارزشمند مدیریتی جنابعالی در عرصه‌های مختلف حفاظتی، اطلاعاتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه مطمئنی برای تداوم و ارتقای قدرت و روند موفقیت مجاهدت‌های خاموش آن سازمان در پیگیری و تحقق ماموریت‌های بزرگ محوله خواهد بود.

موفقیت و سربلندی آن برادر عزیز در این سنگر خطیر و مهم تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و تبعیت از تدابیر، منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب

با سلام و تحیات؛

خدای بزرگ را شاکریم که به ما توفیق داد در عصر طلوع مجدد خورشید اسلام ناب محمدی (ص) در زمره مجاهدان فی سبیل الله ، برغم توطئه‌ها و فتنه‌های پیچیده و مستمر جبهه دشمنان رنگارنگ انقلاب و نظام اسلامی پیام آور عزت، شوکت ، عظمت و اقتدار ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی در جهان امروزگردیم .

اکنون پس از 13 سال خدمت مجاهدانه و صادقانه در سنگر خطیر "ریاست سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی " ، که با راهبری موفق آن برادر فرهیخته ، تشکیل ، سازماندهی و توسعه کمی و کیفی این مجموعه حساس و راهبردی محقق و توفیق در بسیاری از پرونده ها و موضوعات اطلاعاتی و امنیتی از جمله کشف و خنثی سازی سناریوهای نفوذ وجاسوسی رقم خورده است و در تعامل هم افزا و مقتدر با سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور، مفتخر به عنوان " سرباز گمنام امام زمان (عج) هستید ، امنیت مثال زدنی ایران اسلامی از گزند توطئه های نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل مصون مانده است؛ بر خود وظیفه می دانم به مصداق کلام شریفه " و من لم نیشکر المخلوق من لم یشکر الخالق" از همت جهادی و انقلابی و تلاش های ارزنده جنابعالی در این راستا قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق و سربلندی آن برادر عزیز در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (ع) و تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

پست بعدی

وزیر خارجه امارات وارد مصر شد

ی ژوئن 26 , 2022
اعتمادآنلاین| «عبدالله بن زاید»، وزیر امور خارجه امارات وارد قاهره شده و مورد استقبال عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر قرار گرفت. به گزارش تسنیم، دفتر ریاست جمهوری مصر امروز یکشنبه اعلام کرد که السیسی، از بن زاید استقبال کرده است و دو طرف قرار است در مورد مسائل منطقه و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000